1400/07/12-10:58
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران:

پرونده پروژه های توسعه محلی با بهسازی بلوار خلیج فارس در منطقه ۱۸ بسته خواهد شد

پرونده پروژه های توسعه محلی با بهسازی بلوار خلیج فارس در منطقه ۱۸ بسته خواهد شد

عملیات اجرایی پروژه های توسعه محلی که از انتهای سال ۱۳۹۸ و با هدف بهبود کیفیت خدمات رسانی به شهروندان ساکن در مناطق کمتر برخوردار شهر تهران آغاز شده بود، به زودی به اتمام می رسد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق، پروژه های توسعه محلی در سطح محلات مناطق ۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ شهرداری تهران را رو به اتمام توصیف و اضافه کرد: پروژه بهسازی و آرام سازی بلوار خلیج فارس در منطقه ۱۸ با ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی به عنوان آخرین پروژه توسعه محلی در حال اجرا است و در آینده نزدیک تکمیل می شود.

سید مجید غمخوار، هدف از اجرای این پروژه ها را ساماندهی، بهسازی و اصلاح پیاده روها، نهرها و جداول، جمع آوری آبهای سطحی و احداث مسیرهای سلامت دانست و یادآور شد: عملیات اجرایی بخش عمده این پروژه ها طی سال گذشته به سرانجام رسیده است. از جمله اقدامات به ثمرنشسته در حوزه پروژه های کوچک مقیاس می توان به بهسازی محیطی و پیاده رو سازی در منطقه ۴، بهسازی معابر، پیاده رو سازی و ساماندهی آبهای سطحی در منطقه ۱۵، پیاده روسازی، باز زنده سازی فضاهای رها شده و جمع آوری آبهای سطحی در منطقه ۱۶، احداث مسیر سلامت محدوده متروی بریانک در منطقه ۱۷ و ساماندهی معابر، بهبود منظرشهری و ایجاد دسترسی های جدید در منطقه ۱۸ اشاره کرد.

گفتنی است مهندس عباس شعبانی معاون جدید فنی و عمرانی شهرداری تهران اخیرا در گفتگویی خبری، از اجرای پروژه های کوچک مقیاس و پربازده به عنوان یکی از اولویت های این معاونت نام برد و از تلاش برای تعریف و پیدایش چنین پروژه هایی خبر داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط