1400/07/13-20:05

بازدید شهردار منطقه ۳ از روند واکسیناسیون در فرهنگسرای رسانه

بازدید شهردار منطقه ۳ از روند واکسیناسیون در فرهنگسرای رسانه

حمید جوانی در روزهای نخستین انتصاب به عنوان شهردار منطقه ۳ به دلیل اهمیت موضوع واکسیناسیون از مرکز فعال در فرهنگسرای رسانه بازدید و از کیفیت ارایه خدمات اطمینان حاصل کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳؛ وی تسریع در امر واکسیناسیون در پایتخت را اقدامی ویژه برشمرد که با تجهیز و افتتاح همزمان ۲۶ مرکز واکسیناسیون توسط شهردار تهران موجب آرامش و ارتقای سلامت شهر و شهروندان شد.

پایگاه واکسیناسیون فرهنگ سرای رسانه در سالن ورزشی چند منظوره واقع شده و با ۱۰ باجه تزریق واکسن از ساعت ۸ تا ۱۴ و ۱۵ تا ۲۰ آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

موزه دفاع مقدس، پارک طالقانی و دانشگاه الزهرا مراکزی هستند که به صورت دو شیفت کاری برای واكسيناسيون در منطقه ۳ آماده سازی شده اند و دو مرکز زرگنده و سوله ورزشی ناحیه ۳ واقع در اختیاریه نيز طی چند روز آتی آماده ارائه خدمات به مراجعان خواهند بود.

در این بازدید شهردار منطقه ۳ با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل به مرضیه زنجانیان رییس مرکز جامع سلامت ارشاد از زحمات وی وکلیه دست اندرکاران این مرکز که برای حمایت از سلامت شهروندان صادقانه تلاش می کنند تقدیر و تشکر کرد. شهردار منطقه همچنین به مناسب روز سالمند به چند سالمند و شهروندکه در محل تزریق واکسن حضور داشتند به رسم محبت و تکریم شاخه های گل اهدا کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط