1400/07/17-17:33
با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی»؛

برگزاری جشنواره کودک، نشاط و خلاقیت در منطقه ۱۳

برگزاری جشنواره کودک، نشاط و خلاقیت در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از برگزاری جشنواره کودک، نشاط و خلاقیت به مناسبت هفته ملی کودک در فلکه دوم نیروی هوایی خبر داد و گفت: ده‌ها ویژه برنامه مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی به صورت میدانی و مجازی از ۱۶ تا ۲۲ مهر ماه برگزار می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مجتبی شکری شهردار منطقه با اشاره به نامگذاری ۱۶ الی ۲۲ مهر به نام هفته ملی کودک گفت: کودکان به عنوان  آیینه ی تمام نمای هستی همواره نیازمند حمایت خانواده و مسؤولین بوده و شکل گیری شخصیت فردی و اجتماعی آنان ارتباط تنگاتنگ با برنامه های حمایتی و تربیتی دارد و نامگذاری یک هفته به نام هفته ملی کودک، مسؤولیت خطیر همگان را برای بهره مندی همه ی کودکان از حقوق فطری و انسانی خود، بیش از پیش نمایان می کند.

او افزود: ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» به صورت میدانی و مجازی از سوی اداره آموزش های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه پیش بینی و اجرایی می شود.

شهردار منطقه با بیان اینکه نشاط بخشی به آینده‌سازان ایران اسلامی از مهمترین اولویت‌های منطقه در هفته کودک محسوب می‌شود، یادآور شد: در این راستا، جشنواره ای با تکیه بر شادی، نشاط و بازی در فلکه دوم نیروی هوایی برپا می شود که در قالب آن کودکان با مشارکت یکدیگر اقدام به نقاشی طرح های کودکانه بر روی زمین و کاشی کاری دیوار جنب زمین بازی این بوستان کرده و سرانجام روز دوشنبه ۱۹ مهر، ضمن فراهم‌سازی بسترهای لازم، فضایی با نشاط برای کودکان با اجرای نمایش های آیینی، بازی کودکانه، برپایی میزهای خلاقیت و... ایجاد می شود.

شهردار منطقه بیان کرد: نمایشگاه کتاب کودک در نواحی چهارگانه با همکاری نهادهای عمومی کتابخانه ها، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در نواحی چهارگانه برپا می شود.

شکری، برگزاری کارگاه های فرهنگی،هنری ویژه کودکان و مسابقات فرهنگی ،هنری در مساجد نواحی چهارگانه از دیگر برنامه های اداره آموزش های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در هفته ملی کودک اعلام کرد.

او اضافه کرد: افزایش آگاهی عمومی در خصوص حقوق کودکان، ساخت کاردستی با موضوع کودک و بهداشت عمومی، تهیه و ارسال کاربرگ، بارگزاری شعر روز جهانی کودک جمع آوری دلنوشته از کودکان با موضوع سخنی با خدا، بارگزاری پوسترهای آموزشی به مناسبت هفته ملی کودک، مسابقه نقاشی با موضوع کودک و خلاقیت، تور مجازی گردشگری و ارسال فایل صوتی کتابخوانی کودک از رئوس برنامه هایی است که در فضای مجازی دنبال می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط