1400/07/22-21:25

بازدید مدیرکل روابط عمومی و مشاور فرماندار تهران از میدان میوه و تره بار بهمن

بازدید مدیرکل روابط عمومی و مشاور فرماندار تهران از میدان میوه و تره بار بهمن

مشاور فرماندار تهران به اتفاق نمایندگان وزارت صنعت و معدن، تعزیرات، دامپزشکی، بازرسی فرمانداری و... از روند فروش مرغ و گوشت میدان میوه و تره بار بهمن و فروشگاه های عرضه دام و طیور خیابان فاطمی بازدید نمودند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ در پی شکایت و درخواست های مردمی با موضوع عدم رعایت اصول بهداشتی، سد معبر صنفی و... این بازدید انجام شد، مشاور فرماندار تهران به‌صورت رودررو با فروشندگان، خریداران و حاضرین آن‌جا صحبت و گفتگو نمودند و ضمن شنیدن صحبت ها و شکایات و مشکلات آن‌ها، نحوه رسیدگی، نظارت و ارائه میوه و رعایت حدودهای قانونی را پیگیر شدند و درخصوص فضای فیزیکی تره بار نیز موارد و مشکلات را بررسی کردند و در حضور مسئولین ذیربط و دست اندرکاران آن دستورات لازم را مبنی بر رسیدگی بیش‌تر را بیان کردند.

وی هم‌چنین با توضیحات مسئولان میدان میوه و تره بار بهمن در جریان روند کاری بخش‌های مختلف این مجموعه قرار گرفت و بر توزیع مایحتاج مورد نیاز مردم با قیمت مناسب تاکید کرد و ضمن گفت و گوی صمیمانه با مردم، از نزدیک در جریان مطالبات، انتقادها و پیشنهادات آن‌ها قرار گرفت.

در پایان در جلسه مشترکی که با حضور شهردار منطقه ۱۶ و مشاور و مدیر کل روابط عمومی فرمانداری تهران برگزار شد مقرر گردید، در نشست‌های ماهانه به مشکلات شهروندان بیش از پیش توجه شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط