1400/07/23-16:43
رنجبریان درشورای معاونین:

محدودیت‌ها نباید مانع پیشرفت پروژه‌های منطقه ۶ شود

محدودیت‌ها نباید مانع پیشرفت پروژه‌های منطقه ۶ شود

شهردار قلب پایتخت با تاکید بر تسریع روند پروژه‌های منطقه گفت: درسال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها باید بکوشیم موانع و محدودیت‌ها را مرتفع کنیم و با سرعت و دقت، پروژه‌ها را در جهت رفاه مردم به نتیجه برسانیم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، مسعود رنجبریان در شورای معاونین و مدیران این منطقه که در بیستمین روز ماه مهر برگزار شد افزود: محدودیت‌ها نباید مانع پیشرفت‌ها شود و مدیریت شهری قلب پایتخت می بایست با تمام قوا در پیشبرد اهداف و تعالی شهر و خدمات مطلوب تر به شهروندان کوشا باشد.

ایشان ضمن سفارش بر سرعت بخشیدن در روند پاسخگویی به نامه‌های اداری و رسیدگی بهنگام امور خاطر نشان ساخت: به منظور پیشبرد سریع و نیل به اهداف سازمان در اجرای روند پروژه ها، هم افزایی و همگرایی بین تمامی معاونت‌ها و نواحی تحکیم بیشتری یابد.

شهردار منطقه ۶ اظهارداشت: حوزه های مختلف با برنامه ریزی اصولی و همفکری و تعامل سازنده درون سازمانی تلاش نمایند تا قبل از شروع فصل زمستان به بهره برداری از پروژه های دردست اقدام نائل آیند.

بر پایه این گزارش، لیلا مینایی معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۶ در ابتدای این جلسه گزارش کاملی از وضعیت پروژه های سطح منطقه، اعتبارات تخصیصی، درصد پیشرفت های فیزیکی، ریالی و رتبه عملکردی حوزه های اجرایی منطقه ارائه داد.

معاونین، شهرداران نواحی و مدیران شهری حاضر در جلسه نیز ضمن تشریح برنامه ها و پروژه های حوزه مربوطه با شهردار منطقه گفتگو کرده و پاسخگوی سوالات مطروحه از سوی ایشان شدند و راهنمایی های لازم را دریافت کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط