1400/07/24-15:03
شهردار قلب پایتخت:

سرای محلات خانه دوم شهروندان هستند

سرای محلات خانه دوم شهروندان هستند

مسعود رنجبریان در بازدید از سرای محله ایرانشهر گفت: گروه های مردم نهاد، فعالیت های فرهنگی؛ هنری؛ ورزشی و تعاملات دوسویه اقشار مردم با سرای محلات نشان می دهد که شهروندان، این اماکن را به عنوان خانه دوم خود برگزیدند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، شهردار قلب پایتخت با اعلام این مطلب بیان داشت: در سرای محلات خلاقیت ها، نوآوری ها و استعدادهای ناب و بالقوه باید شکوفا و به بالفعل تبدیل شود و مدیریت شهری هم به عنوان پشتیبان باید همواره در کنار مردم قرار گیرد و پلی در جهت تعالی و رشد کیفیت زندگی در کلانشهر تهران باشد.

این بازدید با همراهی احسان یلوه شهردار ناحیه یک، محمد جواد سپهری رابط هییت رییسه شورایاری منطقه، محترمی دبیر محله ایرانشهر و جمعی از مدیران شهری صورت گرفت و شهردار منطقه پس از گفتگو با شهردار ناحیه، معتمدین این محله و جمعی از نمایندگان مردم دستورات لازم را جهت توسعه سرا و رفع کاستی ها و مشکلات پیش رو صادر کرد.

در حاشیه این بازدید شهردار ششمین منطقه پایتخت ضمن تشکر از بانیان مردمی طرح خیرانه هدیه لوازم التحریر به خانواده های بی بضاعت در آماده سازی بسته فرهنگی این طرح، بصورت نمادین مشارکت نمود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط