1400/07/25-17:38
باحضور دو عضو شورای شهر؛

از مادر شهیدان جواد سپهری تجلیل شد

 از مادر شهیدان جواد سپهری تجلیل شد

مسعود رنجبریان شهردار منطقه۶ به همراه حبیب کاشانی و حجت الاسلام والمسلمین آقامیری با حضور در منزل شهیدان جواد سپهری با مادر معزز شهیدان دیدار کردند و از ایشان تجلیل نمودند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، در بیست و چهارم مهرماه شهردار منطقه به همراه دو عضو شورای اسلامی شهر تهران در منزل سه شهید والا مقام حسن، علی اکبر و علی اصغر جواد سپهری حضور یافت و با مادر، برادر و خانواده این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار با هدف تکریم و تجلیل خانواده محترم شهدا و در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله) که در بیاناتی تاکید داشتند: «خاندان شهیدان را، چهره‌ های شهیدان را گرامی بدارید» صورت گرفت و در این دیدار جمعی از معاونین و مدیران منطقه نیز حضور داشتند.

حسن جواد سپهری فرزند ارشد و اولین شهید این خانواده بود که در سن ۲۲سالگی بر اثر اصابت خمپاره در عملیات مسلم بن عقیل در نهم مهرماه سال ۱۳۶۱ و در گیلان غرب به شهادت رسید.

اما فرزند دوم این خانواده  جانباز شهید علی اکبر بود. وی پس از مجروحیت شدید در منطقه مهران و تحمل سال ها رنج و درد برجای مانده از دفاع مقدس در سال ۱۳۸۵ به درجه رفیع  شهادت نائل شد.

علی اصغر نیز فرزند کوچک حاج حسین جواد سپهری بود که به تأسی از پدر و برادرانش در جبهه های جنگ حضور پیدا کرد. او در روزهای پایانی جنگ و در سن ۲۰ سالگی به غافله شهدا پیوست.

مرحوم حاج «حسین جوادسپهری» پدر این شهیدان که از معتمدین خوشنام محله یوسف آباد تهران بود نیز ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ دعوت حق را لبیک گفت و به جوار فرزندان شهیدش پیوست.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط