1400/07/27-20:34
پیشنهاد "تشكرى هاشمى" برای احداث جایگاه‌های کوچک‌مقیاس سوخت؛

کدام مناطق تهران کمبود جایگاه سوخت دارند؟

کدام مناطق تهران کمبود جایگاه سوخت دارند؟

رئيس كميسيون عمران و حمل‌ونقل شوراى اسلامى شهر تهران پيشنهاد كرد که زمين‌هاى بلااستفاده شهردارى تهران در سطح مناطق ٢٢گانه كه فاقد كاربرى هستند، به منظور احداث جايگاه‌هاى كوچک‌مقياس سوخت در اختيار بخش خصوصى قرار گيرند.

به گزارش شهردارآنلاین؛ "سيد جعفر تشكرى هاشمى" در هفدمين جلسه شوراى شهر و در توضيح بررسی يک فوريت طرح «اصلاحيه مصوبه الزام شهرداری تهران به ايجاد و تسهيل جايگاه‌های كوچک سوخت‌رسانی در شهر تهران» گفت: واقعيت اين است كه جايگاه‌هاى سوخت‌رسانى در شهر تهران، هم به لحاظ توزيع جغرافيايى و هم به لحاظ تعداد جايگاه‌ها و نازل‌ها، وضعيت مطلوبى ندارند.

وى با اشاره به مصوبه سال ٨٨ شهردارى تهران و الزام به مطالعات جامع بر روى جايگاه‌هاى سوخت‌رسانى و مكان‌يآبى براى احداث جايگاه‌هاى جديد اظهار داشت: متأسفانه مقدمات اجرايى شدن احداث جايگاه‌هاى سوخت به دلايل متعدد از جمله فقدان قيمت مناسب براى زمين و عدم تمايل سرمايه‌گذاران طى اين سال‌ها فراهم نشده است.

تشكرى هاشمى در ادامه، افزايش آلودگى هوا، تشدید ترافيك، ترددهاى بى‌مورد و ازدیاد مصرف سوخت و انرژى و در عين حال، نارضايتى مردم از عدم دسترسى راحت به جايگاه‌هاى سوخت را از مهم‌ترين دلايل ارائه يك فوريت طرح «اصلاحيه مصوبه الزام شهرداری تهران به ايجاد و تسهيل جايگاه‌های كوچك سوخت‌رسانی در شهر تهران» عنوان كرد و اظهار داشت: در اين طرح، پيشنهاد شده که زمين‌هاى بلااستفاده شهردارى تهران در سطح مناطق ٢٢گانه كه فاقد كاربرى هستند، به منظور احداث جايگاه‌هاى كوچك‌مقياس سوخت در اختيار بخش خصوصى قرار گيرند.

به گفته رئيس كميسيون عمران و حمل‌ونقل شوراى اسلامى شهر تهران، برابر مطالعات انجام شده مناطق ١، ٢، ٢١، ۵، ٩، ٣، ٧ و ۴ بيشترين كمبود جايگاه سوخت را دارند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط