1400/07/27-20:50

آغاز بازدید میدانی شهردار جدید منطقه ۱۳ از نواحی چهارگانه با محوریت نگهداشت شهر

آغاز بازدید میدانی شهردار جدید منطقه ۱۳ از نواحی چهارگانه با محوریت نگهداشت شهر

اولین بازدید میدانی شهردار منطقه ۱۳ از نواحی چهارگانه، صبح امروز و همزمان با نخستین روز کاری به منظور بررسی وضعیت نگهداشت شهر به صورت معبر به معبر انجام شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، دکتر علی احمدی در این بازدید خدمات رسانی مطلوب به شهروندان را يکی از مهم ترين برنامه های معاونت خدمات شهری برشمرد و بر بهبود مستمر وضعیت نگهداشت شهر و کیفیت زندگی شهروندان تأکید کرد.

نظارت بر رفت و روب شهر، آموزش به کارگران خدمات شهری و پيمانکاران، تامين روشنايی معابر و بوستان ها، کنترل وضعيت شهر در هنگام شب در نواحی و محلات ،آبياری فضای سبز، لايروبی مستمر انهار و مسيل ها، وضعيت توزيع مخزن در سطح محلات، شستشوی جداول، تله های زباله گير، تقويت مشارکت شهروندان و تبليغ در زمينه تفکيک زباله، پايش و شناسايی نقاط مخاطره آميز برای دستيابی به شهری ايمن و کسب رضایتمندی حداکثری شهروندان از جمله دیگر تأکیدات و نقطه نظرات شهردار منطقه ۱۳ در این بازدید بود.

همچنین دکتر احمدی، اولین صبح کاری خود را با حضور در مقبره الشهدا و ادای احترام به مقام شهدای گمنام آغاز کرد.

شهردار منطقه ۱۳ در این مراسم که به همراه جمعی از معاونین و مدیران شهری منطقه برگزار شد، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شهدا با آرمان های امام راحل تجدید میثاق نمود.

در ادامه، با مسئولین و کارکنان ادارات ساختمان ستادی و معاونت های منطقه ۱۳ دیدار و گفتگو کرد. 

او در این بازدید ها، ضمن آشنایی با مسولیت ها، از نزدیک ظرفیت ها و کاستی های موجود را مورد بررسی قرار داد. 

گفتنی است عمده محورهای مطرح شده در سخنان دکتر احمدی در دیدار صمیمانه با همکاران ستادی، تکریم ارباب رجوع و توجه به دغدغه و نیاز شهروندان منطقه و افزایش ارائه خدمات به شهروندان و کسب رضایتمندی آنان، اقدامات به موقع و سازنده در جهت رویکرد های شهردار تهران بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط