1400/07/28-14:07
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد:

سازه های تبلیغاتی شهر با شعار «حبیب دل ها» مزین شد

سازه های تبلیغاتی شهر با شعار «حبیب دل ها» مزین شد

ضرغامی با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته وحدت ‌و به منظور گرامیداشت این هفته، سازه های تبلیغاتی سطح شهر تهران به اکران طرح های فرهنگی اختصاص یافت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، مدیرعامل سازمان زیباسازی با اشاره به آغاز هفته وحدت و ادامه آن تا هفدهم ربیع الاول گفتند: سازمان زیباسازی با انتشار فراخوانی با عنوان حبیب دل ها از هنرمندان سراسر کشور دعوت کرد تا طرح های خود را برای شرکت در این رویداد مهم ارسال کنند.

وی افزود: هنرمندان تا تاریخ ۲۰ مهرماه فرصت داشتند تا آثار خودشان را ارسال کنند که پس از داوری، آثار برگزیده در سطح شهر اکران شدند.

ضرغامی با اشاره به همزمانی این رویداد با میلاد امام صادق(ع)، گفت: سعی کردیم در طرح های اکران شده از فرمایشات پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) درباره اخلاق اجتماعی ، استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد: از فرمایشات و منویات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب در مورد وحدت مسلمانان در این ایام اکران شده است.

ضرغامی با تاکید بر اینکه در ایام شادی هستیم، افزود: سعی شده است حال و هوای شهر با طرح های شاد و متنوع و طرح های که به نوعی چهره شهر را شاداب می‌کند، استفاده شود.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، بیش از ۱۰۰۰ سازه تبلیغاتی به موضوع هفته وحدت اختصاص داده شده است و اکران طرح های بیشتر در دستورکار سازمان قرار دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط