1400/07/28-17:30
معاون شهردار منطقه ۴خبر داد:

واکسیناسیون سیار شهروندان شمال شرق تهران در ۱۰ مسجد شاخص

واکسیناسیون سیار شهروندان شمال شرق تهران  در ۱۰ مسجد شاخص

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ تهران گفت: به منظور تداوم طرح پویش جهادی واکسیناسیون شهروندان تهرانی، ۱۰ مسجد شاخص منطقه ۴ برای واکسیناسیون نمازگزاران انتخاب شدند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ "سید حسین میراسماعیلی" با اشاره به تاکید شهردار تهران در اجرای برنامه واکسیناسیون عمومی  گفت: با توجه به اهمیت واکسیناسیون عمومی و کنترل بحران کرونا، با هماهنگی ستاد بحران کرونای شهرداری تهران، شهروندانی که تا کنون موفق به دریافت واکسن نشده اند با حضور به نزدیکترین مسجد محل سکونت خود، می توانند واکسینه شوند.

او در تشریح "پویش جهادی تزریق ۳۰۰ هزار دوز واکسن" در مساجد پایتخت گفت: تیم های پزشکی سیار با استقرار نیم ساعت قبل در مساجد الرسول (ص) جامع الزهرا(س)، امام حسین(ع)، باب الحوائج ،جامع امیرالمومنین(ع)، جامع غدیر خم، احمدیه، امام جعفرصادق(ع)، انصارالمهدی(عج) و جامع الزهرا(س) در روزهای ۱۲و ۱۳ آبان بعد از انجام نماز عشاء به نمازگزاران خدمات واکسیناسیون را ارایه خواهند داد.

میراسماعیلی در پایان از شهروندان خواست با شرکت در این پویش "تهران جان دوباره میگیرد" و انجام واکسیناسیون عمومی، شهر را برای دوباره زندگی عاری از کرونا آماده کنیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط