1400/08/04-15:35
تشریح برنامه‌های هفته ملی سلامت بانوان ایران (سبا) در منطقه ۱۲:

فرصتی برای حساس‌سازی در مورد تعیین اولویت‌های سلامت بانوان

فرصتی برای حساس‌سازی در مورد تعیین اولویت‌های سلامت بانوان

شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری ویژه‌برنامه سلامت‌محور برای بانوان این منطقه به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان ایران (سبا) خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن گرامی‌داشت هفته ملی سلامت بانوان ایران گفت: هفته ملی سلامت بانوان ایران (سبا) که با هدف حساس‌سازی و اطلاع‌رسانی در مورد مهم‌ترین اولویت‌های سلامت بانوان نام‌گذاری شده، فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی و اجرای هماهنگ ویژه‌برنامه‌هایی در مورد ارتقای سلامت بانوان ایران به‌ویژه در دوران شیوع ویروس کروناست.

یزدی در تشریح برنامه‌های هفته ملی سلامت بانوان ایران در سطح منطقه ۱۲ به انجام برنامه‌های آموزشی در این زمینه اشاره کرد و افزود: برگزاری ۴ وبینار تخصصی از طریق صفحات مجازی اداره سلامت منطقه و بیش از ۲۰ کارگاه آموزشی در فضای مجازی در مورد ابعاد مختلف سلامت بانوان از ویژه‌برنامه‌های آموزشی این منطقه در این هفته بوده است.

وی همچنین در این هفته از ارائه خدمات سلامت‌محور به صورت رایگان در سطح منطقه خبر داد و بیان کرد: برپایی میز ارائه خدمات سلامت‌محور، استقرار مینی‌بوس غربالگری سرطان سینه با مشارکت پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، استقرار موبایل‌کلینیک با مشارکت انجمن سلامت خانواده ایران به منظور ارائه خدمات رایگان ویژه بانوان، برپایی طرح سلامت روان بانوان متأهل و انجام مشاوره‌های فردی روانشناسی رایگان از دیگر برنامه‌های اجراشده در این هفته بوده است.

شهردار قلب طهران با تأکید بر ضرورت توجه به کادر درمان در بحران کروناویروس به‌ویژه در مناسبت‌های سلامت‌محور ادامه داد: به همین منظور مسابقه ورزشی‌ای ویژه بانوان کادر درمان بیمارستان «سینا» در این منطقه به منظور افزایش روحیه نشاط و قدردانی از این عزیزان در امدادرسانی شبانه‌روزی به بیماران کرونایی برگزار شد.

به گفته یزدی، برگزاری جشنواره بانوان ایرانی، اجرای تور گردشگری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایجاد فرصت کارآفرینی مزرعه خانگی با مشارکت خانه حیات نیز در این هفته به انجام رسیده است./خبر طهرون

نظرات

captcha

اخبار مرتبط