1400/08/05-14:07
ابلاغ دستورالعمل شهردار منطقه ۲۲ برای آمادگی در روزهای برفی

با تقویت ارتباطات شهروندی، معضلات و مشکلات را در بحران کاهش دهیم.

با تقویت ارتباطات شهروندی، معضلات و مشکلات را در بحران کاهش دهیم.

شهردار منطقه ۲۲، در پنجمین جلسه ستاد برف روبی منطقه ۲۲ با تاکید بر آمادگی به موقع مدیریت شهری منطقه ۲۲ در روزهای بارش برف، دستورالعمل چندگانه ستاد برف روبی را صادر کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ پنجمین جلسه ستاد برف روبی زمستانه شهرداری منطقه ۲۲ با حضور وحیدرضا محمدی شهردار منطقه به منظور همفکری و ارائه راهبردها جهت برنامه‌ریزی مناسب و ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان در زمان بارش نزولات آسمانی برگزار شد.

شهردار منطقه ۲۲، با تاکید بر لزوم هماهنگی درون و برون سازمانی در ایام بارندگی برف، گفت: انجام امورات برف روبی نیازمند هماهنگی، تبادل اطلاعات، همفکری و همکاری موثر است که باید این هماهنگی و تبادل اطلاعات در زمان مشخص انجام شود.

محمدی با بیان اینکه، مدیران شهری منطقه باید شهروندان را از خانواده خود بدانند با از دل و جان کار کنند، افزود: بارش برف از نشانه‌های رحمت و برکت الهی است که در صورت عدم اقدام به موقع مسئولین، مشکلاتی را برای مردم ایجاد خواهد کرد که بر این اساس شهرداری منطقه ۲۲ طرح برف روبی را بر اساس دستورالعمل های مربوطه، تمهیدات لازم را در هنگام بارش برف و باران، عبور و مرور شهروندان در فصل زمستان به صورت بهینه و ایمن فراهم می‌آورد.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی به موقع به شهروندان از اقدامات شهرداری در روزهای بارش برف از طریق کانال اطلاع رسانی به شهروندان، اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت های شبکه های اجتماعی، آموزش‌های شهروندی را به شهروندان ارائه دهیم، چرا که رکن اصلی پیشگیری از حوادث، آموزش است.

با تقویت ارتباطات شهروندی، معضلات و مشکلات را در بحران  کاهش دهیم

وحید رضا محمدی با بیان اینکه با تقویت ارتباطات اجتماعی و شهروندی معظلات شهری را کاهش دهیم، گفت: استفاده از پتانسیل‌ها و ارتباط شهروندان، شورایاری ها و... در چهارچوب قانون بسیار راه گشا در حل مشکلات و معضلات شهری است.

وی در ادامه با بیان اینکه مشارکت شهروندان را در هنگام ریزش برف باید جدی گرفت، گفت: معاونت اجتماعی با برنامه ریزی، توجه جدی به کارتن خواب ها را در ایام سرد سال داشته باشد.

شهردار منطقه ۲۲ به توجه کردن به روستاهای حریم منطقه در ایام بارندگی ها تاکید کرد و افزود: عملیات برف روبی در راه های ارتباطی با روستاهای حریم منطقه انجام خواهد شد و همچنین محافظت از حیوانات و پرندگان در روزهای برفی و بارانی را باید در دستورکار خود قرار دهیم.

گفتنی است در این جلسه، صادقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲، گزارشی از اقدامات معاونت متبوع خود برای آمادگی در زمان بارش برف ارائه کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط