1400/08/05-16:58
با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می شود؛

ارائه خدمات شبانه روزی در مددسرای خاوران، جنوب‌شرق تهران

ارائه خدمات شبانه روزی در مددسرای خاوران، جنوب‌شرق تهران

مددسرای خاوران همزمان با فصل پاییز و برودت هوا، با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی خدمات ۲۴ساعته ارائه می کند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا جعفری سرپرست شهرداری منطقه با اعلام این خبر گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد بی خانمان، می توانند مراتب را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا با حضور مددكاران شهرداری تهران نسبت به انتقال اين افراد به گرمخانه ها اقدام شود.

او با اشاره به اینکه زمان پذیرش مددسرای خاوران از ساعت ۱۷ تا ۳ بامداد می باشد و هر مددجو تا هر زمان که بخواهد می تواند در این مرکز بماند، افزود: مددسرا در شب های عادی میزبان ۲۵۰ نفر است ولی با توجه به کاهش دما در شبهای گذشته ۵۰۰ نفر در این مددسرا پذیرش شده اند.

جعفری به اقدامات پیشگیرانه در مقابله با شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: غربالگری مددجویان و توزیع ماسک بین آنها پیش از ورود به گرمخانه و نصب مواد ضدعفونی کننده در فواصل مناسب خوابگاه به منظور استفاده آنها از جمله این اقدامات است.

او اضافه کرد: در صورت مشکوک بودن فرد آزمایش های تکمیلی تر با هدف کنترل به موقع بیماری انجام می شود.

جعفری در تشریح اقدامات ضدعفونی کردن این مرکز گفت: تمام بخش های گرمخانه به طور مستمر گندزدایی و ضدعفونی شده و یکبار در روز نیز توسط سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران به صورت وسیع سم زدایی می شود.

سرپرست شهرداری منطقه با اشاره به اینکه مددجو پس از اولین خروج می بایست مجددا پذیرش شود که مراحل پذیرش شامل تحویل لباس، سپردن وسایل شخصی به صندوق امانات، استحمام، ارجاع به واحد مشاوره، مددکاری و ورود به سالن است، افزود: ارائه شام و صبحانه و درصوت ماندن فرد دادن ناهار و ویزیت پزشک از دیگر خدمات مددسراست.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط