1400/08/09-12:03

قدردانی از اقدام خودجوش دو پاکبان متعهد و دلسوز منطقه ۱۴

قدردانی از اقدام خودجوش دو پاکبان متعهد و دلسوز منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ که طی بازدید سرزده از سطح محلات، درجریان فعالیت خودجوش ۲ کارگر زحمتکش خدمات شهری قرارگرفته بود، از تعهد و تلاش این کارگران قدردانی کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمدامین سالاری پور شهردار منطقه در روند بازدیدهای مستمر محلات و کاملا اتفاقی با «غلامحسین آشکاری» و «داوود چرمی»؛ کارگران خدوم و زحمتکش خدمات شهری که به صورت انفرادی و خودجوش جدا از شیفت کاری نسبت به پاکسازی و لایروبی نهر محله پرستار اقدام می کردند، دیدار کرد.

شهردار منطقه ۱۴ در این دیدار سرزده از ایشان دعوت کرد در جلسه شورای معاونین شرکت کنند و سپس ضمن معرفی آنها در این جلسه به عنوان افراد متعهد و دلسوز، از آنها قدردانی کرد.

سالاری پور با اشاره به زحمات شبانه روزی کارگران خدمات شهری در مجموعه شهرداری گفت: کارگران در صف اول جبهه خدمت رسانی هستند، از این رو نظافت، پاکیزگی و بهداشت عمومی محیط شهر مدیون خدمات این قشر زحمتکش است.

وی با تاکید بر اهمیت رضایتمندی شهروندان دارالمومنین، یاداور شد: معمولا مردم شهرداری را از دریچه خدمت رسانی در سطح شهر می بینند و ارزش گذاری می کنند از این رو ارائه خدمات بهینه به شهروندان ضروری است.

شهردار منطقه ۱۴ خطاب به دو کارگر منتخب، آنها را مایه آبرو و عزت شهرداری منطقه ۱۴ دانست و در راستای تکریم و ارج نهادن به تلاشهای بی وقفه این پرسنل خدمات شهری، با اهدای لوح تقدیر و هدیه از تعهد و مسئولیت پذیری آنها قدردانی کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط