1400/08/09-16:50
رنجبریان در بازدید از کوی دانشگاه تهران:

تلاش خواهیم کرد تا در حل مشکلات دانشگاه تهران سهیم باشیم

تلاش خواهیم کرد تا در حل مشکلات دانشگاه تهران سهیم باشیم

مسعود رنجبریان با حضور در کوی دانشگاه تهران و در دیدار وگفتگو با مدیران این دانشگاه گفت: در راستای رفاه حال دانشجویان و رفع دغدغه های این دانشگاه خوب کشور ما آماده همکاری لازم هستیم و تلاش خواهیم کرد با تعامل دوسویه موانع و مشکلات پیش روی این نهاد علمی و آموزشی را حل و فصل کنیم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، روز شنبه هشتم آبان ماه ۱۴۰۰، جلسه ی مشترکی با حضور مسعود رنجبریان شهردار منطقه ۶، علی امام مدیر عامل شرکت مترو تهران، علی رضا وجهی معاون دانشجویی دانشگاه تهران در کوی دانشگاه تهران برگزار شد و در خصوص موضوعات مختلف به ویژه بسترسازی در خصوص سهولت در عبور و مرور دانشجویان و اتصال کوی دانشگاه به شبکه متروی شهر تهران گفتگو و تبادل نظر شد.

مسعود رنجبریان، شهردار منطقه ۶تهران، با بیان این نکته که حل مسائل و مشکلات شهری سرلوحه اقدامات شهرداری منطقه ۶خواهد بود، به اهمیت حل مشکل ترافیک منطقه امیرآباد اشاره نمود و ضمن اعلام همراهی شهرداری منطقه ۶، افزود: لازم است تمامی راهکارهای قبلی را بررسی و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اسکان دانشجویان در کوی دانشگاه امکان اجرای طرح کاپ و تفکیک زباله از مبدا فراهم است و ما حاضریم این طرح را با مشارکت دو جانبه شروع کنیم. همچنین اجرای مشترک برنامه های علمی و فرهنگی از دیگر تعاملات دو جانبه است که طی سنوات پیشین باید در دستور کار باشد و بدون وقفه بلکه با برنامه ریزی مدون و دقیق تر ادامه یابد.

در ادامه این جلسه، علی امام مدیرعامل متروی تهران، خبر از راه اندازی ایستگاه پارک گفتگو تا شش ماه آینده داد و بیان کرد که در جلسات مشترک سال گذشته، بحث اتصال کوی دانشگاه تهران به شبکه مترو از طریق ایستگاه پارک گفتگو مطرح بود اما با عدم همکاری کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران، این طرح مسکوت مانده، ولی شرکت متروی تهران علاقمند به همکاری با کوی دانشگاه تهران می باشد.

در این جلسه، علی رضا وجهی معاون دانشجویی دانشگاه تهران، ضمن بیان ویژگی های ممتاز کوی دانشگاه و حضور تعداد کثیری از دانشجویان دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران، به ترافیک ایجاد شده در منطقه امیرآباد اشاره نمود و خاطر نشان کرد: اتصال کوی دانشگاه تهران به شبکه متروی تهران، ضرورتی انکارناپذیر است؛ که نه تنها شرایط عبور و مرور دانشجویان خوابگاهی را تسهیل می کند، بلکه منجر به کاهش ترافیک در منطقه خواهد شد.

در خاتمه، شرکت کنندگان پس از بازدید میدانی از کوی دانشگاه و بررسی امکان اجرای طرح های عمرانی و ترافیکی؛ بر ضرورت اجرای آنها تاکید نموده و مقرر شد موضوع طی مکاتبه ای از سوی دانشگاه به شهردار تهران ارجاع شود تا جهت تصویب در دستورکار شهرداری قرار گیرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط