1400/08/10-13:24

اجرای طرح تحول در نگهداشت شهر با هدف ارتقاء کیفیت زندگی در محلات منطقه ١٦

اجرای طرح تحول در نگهداشت شهر با هدف ارتقاء کیفیت زندگی در محلات منطقه ١٦

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۱۶، اظهار داشت: دستیابی به اهداف تعیین شده طرح که همان بهبود عملکرد در حوزه نگهداشت و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان است با جدیت، دقت و سرعت، توام با هم افزایی و براساس نظر و درخواست شهروندان در محلات ۹ گانه اجرا می‌شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهردار منطقه ۱۶، وی با اشاره بر اهمیت اجرای تحول در طرح نگهداشت شهر و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان گفت: به دنبال ارتقاء سطح زندگی شهروندان در سطح منطقه، هماهنگی و هم افزایی سازمانی با ایجاد وحدت رویه در فرایندهای نظارت، بررسی مسایل و مشکلات در حوزه نگهداشت شهر و افزایش رضایت‌مندی شهروندان هستیم، با توجه به گزارش های سامانه ۱۸۸۸ و ۱۳۷، توفیقات کسب شده در منطقه، مرهون تعامل، همدلی و هم‌افزایی نمایندگان مردم(اعضای شورایاری) و شهروندان با مدیران شهری منطقه در تصمیم گیری بهتر اداره محلات نه گانه است.

شهردار منطقه ۱۶، با اشاره به فصل بارش و آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری منطقه گفت: ارتقای سطح خدمت رسانی شهری و توزیع خدمات به‌طور متوازن به تمامی محله‌ها و رفع نابسامانی‌ها از اهداف اجرای این طرح است، وی از اهتمام جدی مدیران شهری منطقه برای زیبایی بصری محله ها و رضایت‌مندی شهروندان منطقه با استفاده از تمام ظرفیت ها خبر داد.

فخارمنش معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ١٦ نیز در این باره گفت:‌ نگهداشت مناسب منطقه و رفع کمبودها و نابسامانی‌های منطقه‌ای یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان از شهرداری است، برهمین اساس طرح فوریتی نگهداشت با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی شهری و افزایش رضایت‌مندی شهروندان به صورت برنامه هفتگی اجرا می شود.

او افزود: شفاف سازی عملکردی در راستای گزارش به مردم، تسریع و تسهیل در فعالیت ها، رضایت و خرسندی شهروندان از جمله دغدغه‌های معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه است، اهمیت نظافت و پاکسازی معابر(ضد عفونی در این ایام شیوع ویروس کرونا)، فضاهای سبز، انهار، لکه گیری آسفالت، ساماندهی پیاده روها، جداول، پایانه های مسافربری، حصارهای کارگاهی، گندزدایی و ضدعفونی مخازن زباله و جایگاه قرارگیری آن، طعمه گذاری، لایروبی و جمع آوری آب‌های سطحی منطقه و عملیات رفت و روب و شستشوی کامل تمامی المان‌های شهری، بهسازی فضای سبز و پاکسازی و رنگ آمیزی دیواره ها و... در طرح فوریتی نگهداشت شهر قرار دارد که با دقت  و جدیت با نظارت مدیران شهری منطقه انجام می شود.

او ادامه داد: مدیریت شهری منطقه ۱۶ به منظور جلب رضایت شهروندان و ارتقاء کیفیت زندگی آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط