1400/08/10-21:17

اجرای پروژه های عمرانی در منطقه۱۳ با محوریت محلات کم برخوردار

اجرای پروژه های عمرانی در منطقه۱۳ با محوریت محلات کم برخوردار

شهردار منطقه۱۳، رسیدگی به محلات کم برخوردار، یکی از رویکردهای پروژه های عمرانی در سال جاری برشمرد و افزود: خدمت‌رسانی به مردم سرلوحه همه امور شهرداری منطقه است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، دکتر علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به رویکرد و اولویت شورای ششم شهر تهران در رسیدگی به محلات کم برخوردار در مجموعه مدیریت شهری گفت: با توجه به کمبود زیر ساخت ها در برخی از محلات و به منظور برقراری عدالت اجتماعی ، ضمن برنامه ریزی پروژه های عمرانی خرد، تمام امکانات شهرداری منطقه برای محرومیت‌زدایی از محلات کم‌برخوردار به کار گرفته می شود.

او با اشاره به بافت ناحیه یک منطقه ۱۳ افزود: در حال حاضر با توجه به درخواست شورایاری، شهروندان و نیاز سنجی صورت گرفته، عملیات تراش و روکش مکانیزه با پخش ۶ هزار تن در محدوده خیابان های محدوده شامل شهید لطفی، شهید محمدیان فرد، محوی، اقبال، کلینی و ثارالله اجرایی شد که در بین نواحی چهارگانه بیشترین بهسازی و نوسازی معابر در محلات این ناحیه صورت گرفته است.

شهردارمنطقه با بیان اینکه عملیات عمرانی در قالب طرح توسعه محله ای تا پایان سال جاری در دستور کار قرار دارد اضافه کرد: پروژه های عمرانی خرد شامل پیاده روسازی، نهرسازی، احداث جدول و روکش آسفالت نیز برنامه ریزی شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط