1400/08/11-13:45
شهردار منطقه ۲۲ در نشت با مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران، گفت:

حل مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ یک وظیفه ملی برای مدیران است

حل مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ یک وظیفه ملی برای مدیران است

جلسه بررسی چالش ها و مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ با حضور کریمی مدیر عامل شرکت فاضلاب تهران و وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ در دفتر شهردار منطقه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ۲۲، جلسه بررسی چالش ها و مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ با حضور کریمی مدیر عامل شرکت فاضلاب تهران و وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ در دفتر شهردار منطقه برگزار شد.

شهردار منطقه ۲۲ در این جلسه با اشاره به کامل نبودن سیستم تصفیه‌خانه و فاضلاب درمنطقه ۲۲، گفت:این موضوع مشکلات زیادی را متوجه شهروندان منطقه ۲۲ کرده است و یک تهدید ملی محسوب می شود.

محمدی با بیان اینکه همچنان مشکلات فاضلاب در منظقه ۲۲ شدید است، افزود: همیشه مسایل مالی از دلایل این موضوع مطرح شده است که قابل توجیه نیست و باید توجه ویژه به این موضوع شود، چراکه همه ما در قبال مشکلات شهروندان مسئولیم.

وی با بیان اینکه این مشکل اگر حل نشود دچار بحران  فرامنطقه ی می شویم، ادامه داد: هم شهرداری هم شرکت آب و فاضلاب در این زمینه باید احساس تکلیف کنند و این مشکل را حل کنند.

شهردار منطقه۲۲ با بیان اینکه با شروع کار ساخت تصفیه خانه خرگوش دره به مردم امید دهیم، خاطرنشان کرد: جلسات اداری دیگر کافیست و باید ساخت تصفیه خانه خرگوش دره شروع شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط