1400/08/13-13:49
محمدی در نشست با دبیران شورایاری محلات ۱۲ گانه منطقه۲۲، تاکید کرد؛

اولویت منطقه افزایش سرانه های عمومی برای شهروندان منطقه

اولویت منطقه افزایش سرانه های عمومی برای شهروندان منطقه

شهردار منطقه ۲۲ در نشست با دبیران شورایاری محلات ۱۲ گانه منطقه به بهره گیری از مشارکت شورایاران و خدمت بی منت به شهروندان تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲، وحید رضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ در این نشست با تاکید بر اینکه داده ها و اطلاعات شورایاران فرصتی ارزشمند برای مدیریت شهری است، گفت: با توجه به برنامه های شهرداری در توسعه محلات، اطلاعات شورایاران می تواند فرصتی برای هدایت مناسب طرح ها و پروژه ها برای توسعه محلات باشد.

محمدی تاکید کرد ارتباط با دبیران شورایاری، نخبگان، ائمه جماعات و هر شخصی که به محله خود حساس است به ما در تعامل با شهروندان و دلسوزان شهر کمک می کند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری منطقه ۲۲ در همین هفته اول کاری خود با سازمان آب و فاضلاب و آموزش پرورش منطقه تعاملات و هماهنگی های مفید و به نفع منطقه داشته است، افزود: در راستای افزایش سرانه های عمومی منطقه باید از توان و اقدامات دیگر نهادهای خدمات رسان استفاده کنیم.

شهردار منطقه۲۲ با بیان اینکه شورایاران برای حل مشکلات محله خود از دیگر سازمان های خدمات رسان کمک بگیرند، خاطرنشان کرد: بر طرف کردن تمامی مشکلات و معضلات محلات بر عهده مدیریت شهری نیست و بسیاری از دیگر سازمان ها مانند آب، برق، گاز و... باید یاری رسان باشند.

وی با اشاره به هدفگذاری مدیریت شهری برای ایجاد اعتماد شهروندان وافزایش مشارکت آنها گفت:شهروندان مهم ترین سرمایه اجتماعی هستند و با جلب رضایت و افزایش اعتماد آنها می توان چشم انداز خوبی را برای مشارکت عمومی در اداره شهر ترسیم کرد.

شهردار منطقه ۲۲ افزود: مشارکت اقتصادی و اجتماعی از دیگر راهبردهای توسعه شهری است و مدیریت منطقه بر این باور است با حمایت و یاری شورایاران و شهروندان می تواند برای بهره مندی از این مشارکت ها، ظرفیت مناسبی ایجاد کند.

در این نشست دبیران شورایاری‌ مشکلات و معضلات محلات خود را عنوان کردند و از تعامل بیشتر در جهت نفع دهی به شهروندان تاکید کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط