1400/08/13-14:00
عضو شورای شهر اسلامی در دیدار با رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران بیان کرد؛

سازمان ورزش با اقتدار توسعه ورزش شهروندی در پایتخت را دنبال کند/آسیب های جدی ۲ساله کرونا به ورزش باید جبران شود

سازمان ورزش با اقتدار توسعه ورزش شهروندی در پایتخت را دنبال کند/آسیب های جدی ۲ساله کرونا به ورزش باید جبران شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید سرزده از سازمان ورزش، بر ضرورت فعالیت مقتدرانه در توسعه ورزش همگانی پایتخت و برنامه ریزی برای جبران خسارت های ۲ ساله کرونا به ورزش تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، "حبیب کاشانی" با بیان اینکه آقای اوجاقی افتخار ورزش کشور و الگوی خوب ورزشی، اخلاقی و حتی تحصیلی برای جوانان است، گفت: ان شاالله حضور ایشان در ورزش تهران منشاء خیر است و هر اقدامی که در پایتخت در حوزه های مختلف انجام شود، الگویی برای تمام کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم تهران شایسته دریافت بهترین خدمات در حوزه های مختلف از جمله ورزش هستند، افزود: ورزش، وحدت و نشاط آفرین است و شورای شهر نیز حمایت جدی از فعالیت های این حوزه خواهد داشت.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه ساخت مجتمع های ورزشی فرهنگی در سنوات گذشته با ارائه تسهیلات مختلف به سرمایه گذاران در تهران انجام شده است، اظهارکرد: اکنون در شورای شهر تهران آمادگی حمایت از لوایحی که منجر به افزایش سرمایه گذاری در شهر شود را داریم.

"حسین اوجاقی" سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در این دیدار با اشاره به برخی مشکلات موجود در حوزه ورزش شهروندی خاطرنشان کرد: بی شک با حمایت های شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری تهران می توان فعالیت های اثرگذار در ورزش شهروندی را شاهد بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط