1400/08/13-15:33
دیدار مردمی عضو شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان منطقه۱۳

شهردار منطقه۱۳: مساجد تقویت کننده روح همبستگی مردم و مسئولین است

شهردار منطقه۱۳: مساجد تقویت کننده روح همبستگی مردم و مسئولین است

حجت الاسلام و المسلمین آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران همراه با دکتر علی‌احمدی شهردار منطقه۱۳، معاونین و شورایاران منطقه۱۳ با حضور در مسجد انبیاء این منطقه با شهروندان دیدار و درخواست های آن ها را بررسی کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، حجت الاسلام سید محمد آقامیری عضو و نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران در این برنامه که بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد، ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳آبان گفت: رسیدگی به مسائل شهروندان در مساجد با هدف خدمت به مردم انجام می‌شود و قرار است در وهله اول با نیازهای مساجد، سپس مشکلاتی که مردم درباره مسائل شهری، شهرداری و شورا دارند و بعد از آن با درخواست‌های شهری شهروندان آشنا شویم.

او با اشاره به فعالیت ۲ هزار و ۱۷ مسجد در مناطق مختلف پایتخت گفت: از آنجا که امکان حضور در همه این مساجد در ۴ سال از فعالیت اعضای شورای‌شهر وجود ندارد، سعی می‌کنیم مساجد شاخص و جامع را برای گفت‌وگوی بی‌واسطه با شهروندان انتخاب کنیم. البته در همین زمان یک رابط در هر مسجد انتخاب خواهیم کرد تا نمازگزاران و اهالی بتوانند از طریق او، نیازهای شهری خود را به اطلاع اعضای شورای‌شهر برسانند.

دکتر علی‌احمدی شهردار منطقه۱۳ نیز در این مراسم با بیان اینکه مساجد تقویت کننده روح هم بستگی هرچه بیشتر مردم با مسئولین است، گفت: حضور در مساجد فرصت مناسبی را برای ما فراهم می‌کند، تا تلقی عینی‌تر و ملموسی از مشکلات، انتقادها و پیشنهادها و نیازهای محلات داشته باشیم.

او همچنین به گوشه ای از اقدامات و پروژه های اجرا شده در این منطقه پرداخت و افزود: توجه ویژه بر نگهداشت شهر، تلاش در جهت بهره مندی شهروندان از اراضی ساصد و نیروی هوایی و جبران کسری سرانه های خدماتی، اجتماعی و فضای سبز، راه اندازی پروژه تخصصی بازیافت(MRF)، تعيين تکلیف پایانه شرق و… از دیگر اقدامات توسعه محور این منطقه در راستای رفع مطالبات و جلب رضایت شهروندان محسوب می شود که در دستور کار قرار گرفته است.

لازم به ذکر است در این برنامه به درخواست های شهروندان از سوی شهردار و معاونین منطقه۱۳ پاسخ داده شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط