1400/08/14-14:50
با بارش نزولات جوی انجام شد؛

بسیج مدیران و کارگران خدوم خدمات شهری جهت کنترل آبگرفتگی ها در منطقه ۲۱

بسیج مدیران و کارگران خدوم خدمات شهری جهت کنترل آبگرفتگی ها در منطقه ۲۱

رضا رجب زاده شهردار منطقه ۲۱ با اشاره به بارش نزولات جوی و استمرار این وضعیت تا چند روز آینده از نبود آب گرفتگی و آب ماندگی در معابر بزرگراهی و پرتردد این منطقه و بسیج نیروهای خدمات شهری جهت مدیریت و کنترل آبگرفتگی های احتمالی و نیز رصد مستمر مسیل های متعدد منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، رضا رجب زاده شهردار ورودی غربی پایتخت ضمن بیان مطلب فوق گفت: وجود سه بزرگراه پرتردد شهید لشگری، آزادگان و شهید متوسلیان در محدوده شهری منطقه ۲۱ وظیفه خطیری را برای همه مجموعه مدیریت شهری به هنگام بارش نزولات آسمانی ایجاد کرده است که این مهم با تدابیر لازم و تلاش شبانه روزی همکاران حوزه خدمات شهری به خوبی رقم خورده است.

وی همچنین به بهره برداری از بخشی از پروژه‌های مدیریت آب‌های سطحی غرب تهران با حضور زاکانی، شهردار تهران، محسن منصوری استاندار تهران و جمعی از مدیران شهری و ملی در مهر ماه گذشته اشاره کرد و افزود: هدف از اجرای این پروژه بزرگ فرامنطقه ای و فرابخشی، ایجاد زمینه مهار آب‌های سطحی و سیلاب ها در مناطق غربی پایتخت و همچنین بهره‌مندی از آب‌های سطحی در ایجاد فضای سبز و استفاده بهینه از این بارش های جوی مدنظر بود که نتیجه مطلوب از این طرح حاصل شده است.

شهردار منطقه ۲۱ اضافه کرد: خوشبختانه اجرای این پروژه فرامنطقه ای به همراه اجرای پروژه های متعدد عمرانی در مسیل ها و بزرگراه های منطقه، امروز تاثیر مشهود خود را در کنترل آبهای سطحی و بارش نزولات جوی به خوبی نشان داده است.

رجب زاده همچنین اظهار داشت: به محض دریافت پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی در آخر هفته به آسمان تهران، تمامی نیروهای خدمات شهری منطقه ۲۱ با حضور در نقاط آبگیر، کانالها، مسیلها و دریچه ها به بررسی وضعیت آن ها و رفع مشکلات احتمالی پرداختند.

وی تأکید کرد: همکاران خدمات شهری منطقه در زمان بارش باران نیز در تمامی نقاط آبگیر منطقه حضور فعال دارند و با تلاش های شبانه روزی این عزیزان، کنترل مسیل ها و نقاط آبگیر و همچنین تردد روان در تمامی معابر منطقه برقرار است.

شهردار منطقه ۲۱ یادآور شد: در تابستان گذشته، تمامی مسیل ها، رود دره ها، کانال ها، دریچه ها و مخازن نگهداری آب های جاری، مورد لایروبی اصولی، کف کشی و رسوب گیری قرار گرفت تا در نیمه دوم سال با مشکل مواجه نشویم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط