1400/08/15-11:04
با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران؛

مرکز کسب و کار خانگی محله ارامنه در منطقه ۷ آغاز به کار کرد

مرکز کسب و کار خانگی محله ارامنه در منطقه ۷ آغاز به کار کرد

مرکز کسب و کار خانگی محله ارامنه در منطقه ۷ با هدف توانمندسازی اجتماعی- اقتصادی زنان محله با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، کاوه حاجی علی اکبری از سرای محله و مرکز کسب و کار خانگی محله ارامنه در منطقه ۷ بازدید کرد و در جریان این بازدید، ضمن تشکر از زحمات دفتر توسعه محله ارامنه، یادآور شد: اقداماتی از این دست حاصل تلاش جمعی است و سازمان نوسازی شهر تهران کمک و حمایت خود را برای تداوم و رسیدن این اقدام به پایداری دریغ نخواهد کرد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از همراهی شهرداری منطقه ۷ برای تحقق اقدامات توسعه محلی در این منطقه تقدیر و پیشنهاداتی برای رونق کسب و کار خانگی در سرای محله ارامنه ارائه کرد.

علی اکبری با اشاره به این که مهمترین زنجیره کسب و کار، بازاریابی است، عنوان کرد: بازاریابی، اقدامی است که باید قبل از راه اندازی کسب و کار به آن فکر کرد و برای آن برنامه مشخصی داشت.

برگزاری بازارچه های خیریه، برنامه ریزی برای ارائه کالاها به صورت اینترنتی، استفاده از ظرفیت فروشگاه های مجازی پرمخاطب و... از جمله پیشنهاداتی بود که از سوی مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران به منظور رونق کسب و کار خانگی راه اندازی شده و توانمند شدن هر چه بیشتر اجتماعی و اقتصادی زنان محله (فعال در سرای محله ارامنه) ارائه شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط