1400/08/16-15:14
شهردار منطقه۲۲، گفت:

بازنگری بر طرح های حمل‌ونقل و ترافیکی در منطقه ۲۲ صورت می گیرد

بازنگری بر طرح های حمل‌ونقل و ترافیکی در منطقه ۲۲ صورت می گیرد

وحید رضا محمدی درطی بازدید مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران از منطقه۲۲، گفت: بازنگری و بررسی های مجدد طرح های ترافیکی منطقه۲۲ به منظور ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان در حال انجام است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه۲۲، مهدی گلشنی مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران به همراه وحید رضا محمدی شهردار منطقه۲۲ و سید فرهاد خدابخشی معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه، از طرح‌ها و پروژه‌های ترافیکی سطح منطقه۲۲ بازدید کرد.

مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در حاشیه این بازدید گفت: این بازدیدهای دوره‌ای و نظارت بر چگونگی اجرای طرح ها به منظور تسریع در روند اقدامات انجام می شود.

در ادامه طی نشستی شهردار منطقه۲۲، گفت: این منطقه در حال توسعه است و نقاط جذب سفر زیادی دارد که در همین راستا برنامه ریزی‌ها و بررسی های مجدد در حال انجام است تا خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهیم.

محمدی با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه های ترافیکی گفت: با اجرای طرح و پروژه‌های ترافیکی در منطقه به دنبال جلب رضایت شهروندان هستیم.

شهردار منطقه۲۲ با بیان اینکه مناسب سازی معابر درون شهری به منظور افزایش ایمنی و تسهیل تردد عابرین پیاده، یکی دیگر از اقدامات مدیریت شهری منطقه۲۲، است، ادامه داد: اجرای پروژه های محلی و کوچک مقیاس بسیار بازخورد خوبی در محلات داشته و باعث باز شدن بسیاری از محله های مسدود شده است.

وی در خصوص توسعه حمل و نقل عمومی در منطقه۲۲، خاطر نشان کرد: گزينه‌هایی برای توسعه سامانه‌های حمل‌ونقل عمومي مورد نياز قطب گردشگری پايتخت دیده شده است که يكی از این گزينه‌ها مترو است که با تمام توان در حال پیگیری هستیم که هر چه سریعتر شهروندان منطقه ۲۲ از این  وسیله حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط