1400/08/17-17:21
شهردار منطقه ۲۲ در جلسه کمیته در آمد منطقه تاکید کرد؛

وصول در آمد باید باید نظام مند و بر اساس فرآیند قانونی صورت گیرد

وصول در آمد باید باید نظام مند و بر اساس فرآیند قانونی صورت گیرد

صبح امروز جلسه کمیته درآمد شهرداری منطقه ۲۲ با هدف بررسی عملکرد درآمد منطقه، تا پایان هفته سی و سوم، با حضور شهردار منطقه به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، جلسه  بررسی عملکرد درآمد منطقه با حضور وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ و اعضای کمیته درآمد به منظور بررسی عملکرد پایان هفته سی و سوم و همچنین راهکارهای تامین منابع و افزایش درآمد به منظور ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان و توسعه منطقه برگزار گردید.

وحیدرضا محمدی در این جلسه با بیان اینکه نحوه وصول در آمد باید نظام مند و بر اساس فرآیند قانونی تعریف شده در این حوزه انجام شود گفت: حقوق شهروندی برای مدیریت شهری بسیا رمهم است و وصول درآمدها باید به نحوی صورت گیرد که قانون به ما اجازه می دهد.

وی در ادامه گفت: وصول به موقع درآمدهای پیش‌بینی شده، مدیریت منطقه را در ارائه خدمات کارآمد و تحقق اهداف، بر طبق برنامه‌های تدوین شده یاری ‌می‌کند لذا بسیار ضروری به نظر می‌رسد، عوامل مؤثر در معوق شدن مطالبات شهرداری شناسایی شده و راهکارهایی جهت چگونگی وصول آن پیشنهاد و اجرایی گردد.

شهردار منطقه ۲۲ با تأکید بر رویکرد مشارکت محوری در موضوعات درآمدی، افزود: یکی از راهکارهای افزایش درآمد، تعامل و همکاری دو سویه شهروندان با شهرداری است که نتیجه آن علاوه بر کسب درآمد برای شهرداری، ارائه خدمات شهری مناسب‌تر به همشهریان است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط