1400/08/19-15:27
با برگزاری مانور برف‌روبی؛

آمادگی شهرداری منطقه ۱۳ برای ارائه خدمات در روز های برفی

آمادگی شهرداری منطقه ۱۳ برای ارائه خدمات در روز های برفی

با توجه به نزدیکی فصل سرما و احتمال بارش باران و برف در روزهای سرد سال، ستاد برف روبی شهرداری منطقه۱۳ به حالت آماده باش درآمد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، دکتر علی‌احمدی در حاشیه بازدید از سایت اصلی برفروبی ضمن بیان این مطلب گفت: ️با توجه به بارش باران و برف در روزهای سرد سال، شهرداری منطقه۱۳ با تمام امکانات و تجهیزات، آمادگی دارد تا در ایام برفی و بارانی به شهروندان خدمت کند.

شهردار منطقه۱۳ تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم شامل لایروبی، اصلاحات هندسی و اقدامات عمرانی و... در سطح منطقه انجام شده تا با توجه به بارش برف و باران مشکلی در سطح معابر نداشته باشیم. 

وی بر حضور مستمر مسئولین و دست اندرکاران امور خدمات شهری منطقه و نواحی در سطح محدوده برای مدیریت و کنترل مستمر امور و رفع موانع و مشکلات احتمالی در زمان بارش اشاره کرد و افزود: گروه های عملیاتی منطقه ای و نواحی چهارگانه، ده ها مخزن شن و نمک، ماشین آلات و نیروی انسانی عملیات برف روبی، سایت های اصلی و فرعی برف روبی در اتوبان یاسینی و نواحی ۴گانه، نقاط حساس و برف گیر و... بدین منظور پیش بینی و آماده خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان هستند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط