1400/08/19-20:33
با هوشیاری مدیریت شهری منطقه ۲۱ انجام شد؛

جلوگیری از تضییع بیش از ۲۰ میلیاردی حقوق شهروندان و شهرداری تهران

جلوگیری از تضییع بیش از ۲۰ میلیاردی حقوق شهروندان و شهرداری تهران

رضا رجب زاده شهردار منطقه۲۱ از اقدام به موقع و قاطعانه این منطقه در آزادسازی ۲۵۰۰ متر گذر ثبتی خبر داد که توسط یک شرکت خصوصی به طور غیر قانونی در حال واگذاری به غیر از طریق مزایده بود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، رضا رجب زاده شهردار ورودی غربی پایتخت با بیان مطلب فوق گفت: یک شرکت خصوصی در محدوده ناحیه دو منطقه، در سنوات گذشته به صورت غیر قانونی، ۲۵۰۰ متر از یک گذر ثبتی را به تصرف خود درآورده بود و در حال واگذاری آن به غیر از طریق مزایده عمومی بود که با پیگیری‌های هوشیارانه و دقیق همکارانم در منطقه، خلع ید شد.

شهردار منطقه۲۱ تاکید کرد: با احصاء و شناسایی دقیقی که در منطقه صورت گرفت، ۲۵۰۰ متر زمینی که از محل بیت المال و حقوق عمومی در حال تصرف، بهره برداری اختصاصی و واگذاری بود، مورد خلع ید و تخریب قرار گرفت و مجدد به حوزه مالکیت شهرداری و شهروندان به عنوان مالکان اصلی شهر بازگشت.

مدیریت ارشد شهری منطقه۲۱ تصریح کرد: با هوشیاری همکاران و شناسایی این تخلف محرز در منطقه، محدوده مورد نظر پلمپ شد و سپس با پیگیری و اخذ دستور قضایی صادره از سوی دادسرای ناحیه ۳۷ تهران و با حضور نیروهای شهرداری منطقه۲۱، عوامل کلانتری و دادگستری ملک عنوان شده رفع تصرف و به صورت کامل آزادسازی شد.

رضا رجب زاده شهردار منطقه۲۱ در پایان یادآور شد: با آزادسازی این زمین ۲۵۰۰ متری از تضییع حقوق عمومی و املاک شهرداری تهران به میزان بیش از ۲۰ میلیارد تومان جلوگیری به عمل آمد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط