1400/08/21-15:50

مرکز فرآموز منطقه ٧ در بوستان آزادگان افتتاح شد

مرکز فرآموز منطقه ٧ در بوستان آزادگان افتتاح شد

شهردار منطقه ٧ از افتتاح مرکز فرآموز این منطقه با هدف ارتقای دانش کودکان و نوجوانان در مقابله با رفتارهای پرخطر در بوستان آزادگان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ٧، سمیه حاجوی با بیان این مطلب گفت: این مرکز به گونه ای طرح ریزی شده است تا مربیان با ایجاد محیطی شاد، خلاق و بانشاط و با استفاده از روش های غیر مستقیم آموزشی در خلال نقاشی، بازی و... مهارت های رفتاری مربوط به ایمنی را به کودکان آموزش دهند.

وی با بیان این مطلب که در این مرکز گروه سنی کودک و نوجوان ۶ تا ١٢ سال تحت آموزش مهارت های رفتاری قرار می گیرند، تاکید کرد: آموزش کودکان و نوجوانان برای انتخاب رفتارهای صحیح در مواجهه با آسیب های اجتماعی، آموزش فرهنگ خود مراقبتی، آشنایی با انواع رفتارهای پرخطر، پرورش خلاقیت و بروز استعدادهای آنها تنها بخشی از اهدافی است که در این مرکز از سوی مربیان دنبال می شود.

شهردار منطقه ٧ با تاکید بر اینکه ایمنی کودکان از مباحث اصلی است که در مرکز فرآموز در راس فعالیت ها قرار دارد، افزود: پس از جلسات تخصصی درباره انتخاب موضوع و نحوه اجرای آن طرح مذکور در سال ۱۳۹۹ و تائید اداره کل سلامت شهرداری تهران، ساختمانی در بوستان آزادگان برای این طرح در نظر گرفته شد و اقدامات لازم با توجه به اهداف طرح در دستور کار قرار گرفت که پس از تلاش های مسئولین این مرکز در آبان ماه ۱۴۰۰ به بهره برداری رسید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط