1400/08/21-17:32
با حضور معاون شهردار صورت گرفت؛

بازدید و دیدار چهره به چهره با کارکنان شهرداری منطقه ۱۶

بازدید و دیدار چهره به چهره با کارکنان شهرداری منطقه ۱۶

لطف اله فروزنده معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران، ضمن بازدید از سطح منطقه۱۶، با کارکنان این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ فروزنده در ابتدای این بازدید با حضور در ساختمان ناحیه۳ این منطقه در جلسه ای با حضور شهرابی مدیرکل بودجه و مدیران ستادی معاونت برنامه ریزی، سرمایه انسانی، مدیران و مسئولین منطقه، ضمن اطلاع از روند آخرین وضعیت امور، از برنامه های آتی و در دست اقدام مطلع شد.

وی بر توجه ویژه به موضوعات پرتکرار و مراجعات از سوی مردم اشاره و بر جلب رضایت شهروندان تاکید کرد. معاون شهردار تهران ضمن استماع گزارش هادی ملازاده، شهردار ناحیه۳ این منطقه بر شناسایی و ارائه مدل جهت پیشگیری از بروز زمینه های احتمالی فساد، به‌ویژه در مراجعات مردمی تاکید کرد.

در این نشست هومن نصیری معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه نیز گزارشی جامع از روند اقدامات و فعالیت های صورت گرفته ارائه و به تشریح برنامه های آتی و در دست اقدام پرداخت.

در ادامه، فرزنده معاون شهردار تهران به بازدید میدانی بوستان ترافیک، بعثت، میثاق، مجموعه الحاقی شهربانو، محدوده محله باغ آذری، موزه محلات و ... پرداخت و در پایان با حضور در یادمان شهدای گمنام به شهیدان والامقام ادای احترام کرد.

معاون شهردارتهران پس از بازدیدهای میدانی، در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه۱۶ حاضر و به دیدار چهره به چهره و بدون واسطه با کارکنان این منطقه پرداخت. در پایان، وی در سومین نشست از پویش هفتگی "قرار خدمت" حضور یافت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط