1400/08/26-12:31

آغاز طرح تحول نگهداشت شهر در منطقه ۱۴

آغاز طرح تحول نگهداشت شهر در منطقه ۱۴

طرح تحول نگهداشت شهر با هدف آراستگی سیمای شهر، ارتقای سطح خدمات رسانی شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان در محلات منطقه ۱۴ اجرا می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، این طرح با توجه به تاکید شهردار تهران بر رفع مشکلات و چالش های شهری و رویکرد ایجاد تحولی نوین در قالب نگهداشت شهر طی زمانبندی ۶۰ روزه در سطح این منطقه کلید خورد.

بر این اساس نشستی به منظور تحلیل کلیات طرح و بررسی فرایند اجرای این طرح با حضور مدیر پروژه طرح تحول نگهداشت شهر و هیئت همراه، مدیران شهری، اجرایی و شهرداران نواحی ششگانه منطقه ۱۴ برگزار شد.

در این نشست با توجه به اصلی ترین مطالبه و قضاوت شهروندان از نحوه عملکرد شهرداری در بحث نگهداشت مناسب شهر و رفع کمبودها و نابسامانی های شهری، آیتم های متعدد برای اجرا چون لایروبی، تامین روشنایی فضای بی دفاع شهری، نظافت، لکه گیری، ساماندهی متکدیان و... با بهره گیری از اطلاعات سامانه های نظارتی مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیران شهری و شهرداران نواحی در این نشست با طرح نقطه نظرات و چالش های پیش رو، پیشنهاد شان را برای اجرای این طرح طبق نیازسنجی برمبنای محلات ارائه کردند.

محمد یارمحمدی مدیر اجرایی پروژه نیز یاداور شد: سنجش ارزیابی عملکرد حوزه ها در اجرای طرح تحول نگهداشت شهر بر اساس عملکرد، ظرفیت ها، کاهش پیام های مردمی در سامانه های نظارت همگانی، شاخص بودن فعالیت ها و بازخورد رضایتمندی شهروندان خواهد بود.  

در این نشست مقرر شد؛ همه مسئولان اجرایی در حوزه های مختلف با همدلی، تعامل و همفکری با نخبگان و نیروهای جهادی در کنار هم به فعالیت بپردازند تا کارها به سرعت و با توجه به دستورالعمل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و تاکید بر نگهداشت شهر پیش برود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط