1400/08/27-19:58

تکریم یادگاران شهدا در نخستین دیدار صمیمی شهردار جدید منطقه ۲۱ با فرزندان شاهد

تکریم یادگاران شهدا در نخستین دیدار صمیمی شهردار جدید منطقه ۲۱ با فرزندان شاهد

حسین کاشانی پور در اولین روز کاری خود با هدف آشنایی و تکریم یادگاران شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، با فرزندان شهید شاغل در این دیدار کرد و پای صحبت ها و درد دل های آنان نشست.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در ابتدای نشست صمیمی با فرزندان شاهد شاغل در این منطقه گفت: از صدر اسلام تاکنون همواره نقش شهدای گرانقدر و ارج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار بالا بوده و هر آنچه از امنیت و آرامش هم اکنون در کشور وجود دارد، مرهون رشادت ها و دلیری های این بزرگ مردان تاریخ است.

وی ادامه داد: بنا به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، "شهید؛ نظر می کند به وجه الله و تنها آنچه وجه الهی دارد باقی است" پس اگر عالم هستی برپاست پایه های استوار آن شهید، شهادت و ایثارگری است.

کاشانی پور تصریح کرد: اگر بخواهیم جامعه سرافراز را توصیف کنیم، این جمله‌ ماندگار از امام خمینی(ره) مبنی "بر ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد" به اذهان خطور می کند.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم بدون عقبگرد به سمت آینده ای درخشان حرکت کنیم، رهنمود گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدّظله العالی) با مضمون "جامعه ای که مانوس با فرهنگ ایثار و شهادت است، از عقبگرد ها و موانع به دور خواهد ماند" را باید سرلوحه امور خود قرار دهیم.

شهردار منطقه۲۱ در ادامه بیان کرد: توقع بر این است که فرزندان شهدا آیینه و انعکاس اخلاق، سیره، راه و منش شهیدان باشند که بحمدالله هستند و الگوهای پاکی و درستی برای همکاران هستند.

کاشانی پور تاکید کرد: توجه به شهید و شهادت دو وجه دارد، یکی اینکه از عمق جان این عزیزان را دوست بداریم و بی منت و صادقانه به ایشان خدمت کنیم؛ دوم اینکه با خانواده‌های گرانقدر شهدا هم پیمان و هم مسیر شویم تا راه و روش شهدا که همانا از خود گذشتن برای خدمت به ملت و کشور و دین است را ادامه دهیم.

لازم به ذکر است، در ابتدای این مراسم ایمان بهاری معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه های انسانی منطقه ۲۱ ضمن ارائه گزارشی جامع درخصوص منابع انسانی منطقه، به معرفی فرزندان گرانقدر شاهد شاغل در منطقه اقدام کرد.

در پایان این نشست صمیمی نیز شهردار منطقه پای صحبت ها و درد دل های فرزندان شهید شاغل در منطقه ۲۱ نشست و به این همکاران لوح سپاس اهداء کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط