1400/08/29-12:21

نواحی، سر پنجه‌های اجرایی شهرداری هستند/ عملکرد مطلوب نواحی ضامن رضایت شهروندان

نواحی، سر پنجه‌های اجرایی شهرداری هستند/ عملکرد مطلوب نواحی ضامن رضایت شهروندان

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران بر ضرورت تکمیل هر چه سریعتر پارکینگ طبقاتی نیایش در محدوده منطقه ۳ تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران که همزمان با نشست نظارت ستادی شهردار تهران از منطقه ۳، به ناحیه ۳ این منطقه رفته بود؛ طی جلسه ای که متعاقب بازدید از معابر و پروژه های عمرانی این ناحیه برگزار شد،  اظهار داشت: بازدید از سطح نواحی به دستور شهردار محترم در دستور کار قرار گرفته و هدف از برگزاری این جلسات انتقال بازخورد و ارائه گزارش به ایشان در تمامی حوزه‌های شهری نظیر خدمات شهری، معماری و شهرسازی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی است تا بتوان با جمع بندی و بررسی مطالب مطرح شده به بهترین شکل برای پروژه‌های آتی شهری برنامه‌ریزی کرد. 

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه نواحی کوچک ترین واحد شهرداری هستند که مانند نوک پیکان حکم سر پنجه اجرایی را در شهر دارند، گفت: از آنجا که نواحی بیشترین سطح ارتباطی را با افراد برقرار می کنند لذا عملکرد این ۱۲۵ ناحیه هست که رضایت یا عدم رضایت شهروندان را حاصل می‌نماید.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم تا مشاهیر و بزرگان حوزه‌های مختلف را به جامعه و به ویژه نسل جوان معرفی کنیم، گفت: پروژه‌ ساخت ساختمان خانه شاعران معاصر ایران هر چه سریعتر باید پیگیری‌ شده تا به بهره برداری عموم برسد. 

مهندس شعبانی با مقایسه میزان بارش در محدوده شمالی تهران با سایر نقاط پایتخت به اهمیت موضوع لایروبی مسیل‌ها و کانال‌های انتقال آب در این محدوده اشاره کرد و افزود: در منطقه۳ با تکمیل و نوسازی زیر ساخت های لازم باید به سمتی حرکت کنیم تا در فصل سرما و زمان بارش شهروندان دچار مشکل نشوند. 

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت مسأله پارک خودرو در پایتخت اشاره کرد و گفت: امروزه موضوع جای پارک در تهران به یک معضل اساسی تبدیل شده و مشکلات ترافیکی زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است. در این زمینه باید هر چه سریعتر طرح مصوب شده برای میدان اختیاریه وارد فاز اجرا شود. همچنین پارکینگ ۹ طبقه‌ای نیایش که جنب پردیس سینمایی پارک ملت است می‌بایست با سرعت بیشتری به فعالیت‌های عمرانی خود ادامه دهد. 

وی در خصوص مزیت مهم پارکینگ نیایش اظهار داشت: این مجموعه علاوه بر پارکینگ قابلیت این را دارد که اگر زمانی در تونل نیایش با مشکلاتی نظیر تصادف خودرو ها مواجه شدیم از ظرفیت این مجموعه برای تخلیه بار ترافیکی استفاده کنیم. 

لازم به ذکر است؛ صبح روز پنجشنبه بیست و هفتم آبان ماه سال جاری، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن بازدید میدانی از سطح معابر و پروژه های ناحیه ۳ منطقه ۳، مشکلات و نیازهای عمرانی این محدوده شمالی پایتخت را پایش و ارزیابی کرد. 

در این بازدید، از میدان تره و بار اختیاریه، میدان اختیاریه، پارکینگ طبقاتی نیایش، خانه شاعران معاصر ایران، سوله بحران و مخزن بتنی آب و همچنین مجموعه ورزشی شهید همت بازدید به عمل آمد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط