1400/08/29-15:09

تفاهم نامه همکاری اداره مدیریت پسماند با اداره آموزش های شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه۸ امضا شد

تفاهم نامه همکاری اداره مدیریت پسماند با اداره آموزش های شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه۸ امضا شد

سرپرست معاون خدمات شهری ومحیط زیست شهرداری منطقه۸، از امضای تفاهم نامه همکاری اداره مدیریت پسماند با اداره آموزش های شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه۸ در راستای اجرای طرح کاپ خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ محمد رفیعی با اعلام این خبر گفت: در راستای تاکید شهردار منطقه بر تعامل همکاری اداره مدیریت پسماند با معاونت اجتماعی و فرهنگی و ارتقاء مشارکت در خصوص تفکیک پسماند از مبدا، تفاهم نامه همکاری با هدف هم افزایی در ارتقاء سطح فرهنگ عمومی برای شهروندان، نهادینه کردن طرح کاپ در بین کلیه اقشار و گروه های هدف، تحقق اهداف آموزش های شهروندی و طرح کاپ امضا شد.

رفیعی خاطر نشان کرد: تفاهم نامه فوق به مدت یک سال از تاریخ برای کلیه فعالیت های فرهنگی و آموزشی از جمله برنامه های آموزشی، کارگاه های آموزشی در مدارس، معرفی طرح های اجرایی با تبلیغات، معرفی گروه های NGO و فعال نمودن اجتماعات محلی با هدف شناسایی طرح کاپ و شنبه های بدون پسماند و... اجرایی خواهد شد.

وی گفت: از سوی دیگر اداره مدیریت پسماند متعهد می شود، تعامل و همکاری در زمان برنامه های مناسبتی، تامین کیسه و مخازن ذخیره سازی پسماند، تعامل و همکاری پیمانکار پسماند اردوهای دانش آموزی و جشنواره های مرتبط با طرح کاپ و در زمان اجرای برنامه های آموزشی کارشناسان آموزش این اداره را به محل اعزام کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط