1400/08/30-13:44

کنترل و رفع معضلات زیست محیطی کارواش های فعال منطقه ۱۹

کنترل و رفع معضلات زیست محیطی کارواش های فعال منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از بروز رسانی بانک اطلاعاتی کارواش های فعال در محدوده با هدف کنترل و رفع معضلات زیست محیطی آن ها خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با اشاره به اجرای این فعالیت در راستای تحقق سیاست های حفاظت از محیط زیست و اهداف برنامه پنجساله سوم توسعه گفت: در همین راستا ضمن شناسایی و ثبت اطلاعات کارواش های فعال در منطقه، فعالیت آن ها درخصوص دفع  و نحوه تصفیه پساب و آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص آراء صادره بند ۲۰ و ماده۱۰۰ ، در شناسنامه کارواش ها ثبت و معضلات شناسایی شده توسط مالکین آنها رفع می شود.

او درادامه به ارزیابی عملکرد پیمانکاران منطقه در حوزه محیط زیست اشاره کرد و افزود: این اقدام در قالب انجام بازدیدهای میدانی و بررسی وضعیت اسکان های کارگری و سایت فعالیت پیمانکاران،کنترل معاینه فنی خودروها، بررسی نحوه دفع و نشت شیرابه، کنترل کپسول های اطفاء حریق، رعایت بهینه سازی مصرف منابع و انرژی در حین فعالیت وعدم آلوده ساختن محيط زیست و... صورت می گیرد.

به گفته هدایت هدف از این بازدیدها، اجرای الزامات ایزو ۱۴۰۰۱ (منطبق بر ویرایش ۲۰۱۵) است که ضمن انجام اقدامات اصلاحی برای رفع عدم انطباق های مشاهده شده، معضلات احصاء شده در دست پیگیری قرار می گیرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط