1400/09/02-20:13

دیدار شهردار منطقه ۶ با اسقف اعظم خلیفه ارامنه تهران

دیدار شهردار منطقه ۶ با اسقف اعظم خلیفه ارامنه تهران

طی نشستی مسعود رنجبریان شهردار قلب پایتخت با سیبوه سرکیسیان اسقف اعظم خلیفه ارامنه دیدار کرد و از کلیسای سرکیس مقدس بازدید بعمل آورد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، رنجبریان پس از ادای احترام به نماد شهدای ارامنه طی سخنرانی گفت: منطقه شش افتخار میزبانی شهروندان ارامنه را دارد و تعامل و همکاری مناسبی بین مدیریت شهری و خلیفه گری ارامنه در قلب پایتخت وجود دارد و تلاش می کنیم در موضوعات خدمات شهری و فرهنگی تعامل فی مابین مضاعف شود.

شهردار منطقه ۶ با تاکید بر اهمیت مطالبات شهروندان اقلیت مذهبی در این منطقه افزود: ما موظفیم در کنار خدماتی که به شهروندان و ساکنین مسلمان ارائه می دهیم، ضمن تکریم، نسبت به شهروندان ارامنه خدماتی مطلوب و رضایت بخش ارائه کنیم و همه تحت پرچم نظام مقدس اسلامی با هر گرایش دینی در صلح و دوستی تعامل و همکاری داشته باشیم.

برپایه این گزارش، اسقف اعظم سرکیسیان ضمن تقدیر از شهردار منطقه ۶ بابت همکاری و خدمات به شهروندان ارامنه گفت: روابط شورای خلیفه گری ارامنه با شهرداری منطقه شش مطلوب است و شهدای ارامنه که برای این خاک و وطن جان خودرا نثارکردند وجه اشتراک محکمی بین ماست و بی شک تعاملات معنوی و فرهنگی که قبلاً وجود داشت ادامه دارد وشهرداری نهاد مسئولیت پذیری درجهت رفع دغدغه ها و بیان مطالبات شهروندی اقلیت های دینی است.

دراین نشست آراشاوردیان نماینده مسیحیان ارامنه تهران و شمال کشور، نورایر آرامیانس رئیس شورای خلیفه گری ارامنه تهران و زوریک قاراپتیان مدیرخلیفه گری ارامنه تهران حضورداشتند و به تبادل نظر و گفتگو با شهردار قلب پایتخت پرداختند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط