1400/09/05-23:08
ستاد برف‌ روبی منطقه ۲۲ برگزار کرد؛

مانور آمادگی ستاد برف روبی منطقه با همکاری پلیس راهور و هلال احمر

مانور آمادگی ستاد برف روبی منطقه با همکاری پلیس راهور و هلال احمر

علیرضا علی بخشی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲؛ از مانور برف ‌روبی با مشارکت هلال احمر و پلیس راهور غرب تهران با هدف افزایش آمادگی نیروهای خدمات شهری، عملیاتی، تجهیزات و ماشین آلات برف‌ روبی برای ارائه بهترین خدمت به شهروندان در زمان بارش های آسمانی در سطح منطقه ۲۲ خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ این مانور با حضور اصغر عطایی مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران؛ وحید رضا محمدی شهردار منطقه ۲۲؛ سرهنگ کرمی پلیس راهور منطقه، مدیران و نمایندگان هلال احمر غرب تهران، مدیران شهری منطقه و شهرداران نواحی شش گانه با بکارگیری کامل نیروهای خدمات شهری، فضای سبز، شهربانان و معبربانان و ۱۳۷ منطقه برگزار شد.

در این مانور وحید رضا محمدی گفت: برابر دستور شهردار محترم تهران، موضوع رفع لغزندگی معابر عمومی و بزرگراه ها در جهت تسهیل در تردد شهروندان در زمان بارش برف و همچنین اقدام به موقع و ویژه در زمان آبگرفتگی در دستور کار مدیریت شهری منطقه و نواحی ششگانه قرار دارد که با جدیت پیگیری میشود.

شهردار منطقه ۲۲ بر این اساس گفت: ستاد‌ های برف روبی اصلی و فرعی منطقه تشکیل و طبق نقشه راه تعیین شده و برنامه ریزی‌ های به عمل آمده جهت برگزاری بهترین اقدام در زمان بحران، اکیپ‌های رفع آبگرفتگی در نقاط حساس آبگیر و همچنین اکیپ‌های رفع لغزندگی و ماشین آلات برف روبی نیز در محور‌ ها و معابر تعیین شده مستقر می شوند.

وی ضمن اعلام برنامه ریزی منظم و پیش بینی‌های انجام شده توسط ستاد برف روبی شهرداری منطقه ۲۲ خاطر نشان کرد؛ نقاط حساس منطقه بر اساس تجارب سنوات گذشته شناسایی شده و با استقرار کلیه تجهیزات در این نقاط و انجام عملیات شن پاشی، انشالله مشکلی در معابر اصلی و فرعی منطقه ایجاد نخواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲، از فعالیت همزمان سایت اصلی و فرعی در نواحی شش گانه و شریان‌های اصلی منطقه خبر داد.

وی در ادامه گفت: در این مانور ۱۵۰ نفر کارگر خدمات شهری و فضای سبز مجهز به تجهیزات برفروبی و بارش(چوب برف تکانی و های کاتر)، تعداد ۲۴ دستگاه کامیون و کامیونت نمک پاش مکانیزه مجهز به تیغه برف روبی،۲ دستگاه کامیونت مکانیزه، ۶ دستگاه لودر، ۱ دستگاه بیل مکانیکی، ۲دستگاه جرثقیل، ۱۲ دستگاه خودرو پیکاپ اکیپ های شهر بان و معبر بان، ۵ دستگاه خودروی نیسان اکیپ های ۱۳۷، ۷ دستگاه وانت مسیل ها، ۶ دستگاه وانت های فضای سبز، ۴ دستگاه ماشین آتش نشانی و همچنین ۳ دستگاه خودرو های هلال احمر در این مانور بکارگیری شده تا تمامی شرایط برای زمان اضطرار و نیاز مهیا شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط