1400/09/06-10:22

نشست هم اندیشی یعقوب هوشیار با شهرداران ادوار مختلف منطقه ۱۸ برگزار شد

نشست هم اندیشی یعقوب هوشیار با شهرداران ادوار مختلف منطقه ۱۸ برگزار شد

با توجه به شرایط ویژه و خاص منطقه و لزوم هم اندیشی برای حل برخی مشکلات قدیمی منطقه، نشست هم اندیشی یعقوب هوشیار با شهرداران ادوار مختلف منطقه ۱۸ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸؛ در این دیدار صمیمی که به دعوت شهردار منطقه هجده صورت گرفت؛ هر یک از میهمانان حاضر، ضمن مرور خاطرات دوران کاری خود در جایگاه مدیر ارشد شهری منطقه؛ به بیان تجربیات و ارائه نکات کلیدی و پیشنهاداتی در خصوص مدیریت امور شهری و شهرداری در این منطقه از کلانشهر تهران پرداخته و جهت مشاوره به شهردار فعلی منطقه اعلام آمادگی نمودند.

در ابتدای این دیدار صمیمی، یعقوب هوشیار شهردار منطقه ۱۸ ضمن خیرمقدم به شهرداران ادوار منطقه گفت: با توجه به شرایط ویژه و خاص منطقه و لزوم تکریم سروران گرانقدر  و اخذ مشورت های بی بدیل از ایشان، جلسه امروز را ترتیب داده‌ایم. در نظر داریم تا با جلسات دوره‌ای و بررسی شرایط توسعه زیرساختی منطقه، با تلاش بیش از پیش به مردم منطقه خدمت کنیم.

شایان ذکر است "عبدالحسین نصرتی" به عنوان شهردار پیشکسوت حاضر در جلسه، که به درخواست یعقوب هوشیار ریاست جلسه را به عهده داشت، گفت: منطقه ۱۸ بسیار خاص است، تمام مشکلات و موارد را علاوه بر موارد معمول در دل خودش دارد. امیدواریم حضور دکتر یعقوب هوشیار در منطقه بتواند سبب خیر و برکت برای مناطق محروم حاشیه شهر باشد.

در ادامه جلسه دیگر شهرداران ادوار منطقه ۱۸ تهران آقایان "حسن رباطی"، "سید محمود حسینی"، "محسن عزتی"، "وحید نوروزی"، "بهروز محمدزاده"، "ابراهیم مداحی" و "مصطفی سلیمی" با بیان خاطرات و  ذکر تاریخ شفاهی از دوران مدیریت شهری منطقه، نسبت به انتقال تجربیات در جلسه اقدام نمودند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط