1400/09/06-13:31

تبدیل یکی از نقاط بی دفاع شمال شرق تهران به گذر ایمن

تبدیل یکی از نقاط بی دفاع شمال شرق تهران به گذر ایمن

شهردار ناحیه ۳ منطقه ۴ تهران از احداث گذر پیاده در حاشیه بزرگراه شهید صیاد شیرازی خبر داد و گفت: یکی از نقاط بی دفاع و ناایمن منطقه ۴ به مسیر زیبای پیاده روی تبدیل می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ "محمد احمدلو" با اشاره به اینکه زمينهاي باير به بدليل داشتن معارض مكان ناایمنی برای شهروندان محسوب می شوند و ازلحاظ ساختاری باعث بروز آسيبهای اجتماعی و جرايم خواهد بود گفت: در همین راستا بهسازی و ایمن سازی حاشیه بزرگراه شهید صیاد شیرازی در دستورکار قرار گرفت.

او افزود: شناسايی نقاط بی دفاع شهری و ارائه راهكارهای اصلاحی برای جلوگيری از تبديل شدن آنها به نقاط آسيب خيز از مهمترين برنامه های اين حوزه است و طی آن عملیات احداث مسیر پیاده رو و مسیر دوچرخه سواری در حاشیه بزرگراه شهید صیاد شیرازی و اتصال مسیرهای پیاده روی به محله پاسداران و همچنین دسترسی به ورودی مترو در خیابان گیلان از خردادماه آغاز شد.

احمدلو در ادامه گفت: در این معبر مسیر پیاده رو و دوچرخه سواری احداث شده است و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی حدود ۹۰ درصد به یک معبر امن و زیبا برای استفاده شهروندان تبدیل خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط