1400/09/09-10:41

شهردار منطقه ۲۱ از کادر درمانی و پرسنل ایستگاه سیار "اتوبوس زندگی" تجلیل کرد

شهردار منطقه ۲۱ از کادر درمانی و پرسنل ایستگاه سیار "اتوبوس زندگی" تجلیل کرد

همزمان با پویش دوم طرح "تهران دوباره جان می‌گیرد" و استقرار "اتوبوس زندگی" به عنوان ایستگاه سیار انجام واکسیناسیون در میدان کمال الملک منطقه۲۱، حسین کاشانی پور از پزشکان، کادر درمانی و پرسنل این مرکز سیار تجلیل کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، شهردار ورودی غربی پایتخت با حضور در این مرکز واکسیناسیون سیار که جهت تزریق عمومی واکسن کرونا در میدان کمال الملک مستقر شده ، از زحمات پزشکان، کادر درمانی و پرسنل این اتوبوس تقدیر کرد.

در این پویش ملی، شهرداری تهران بعنوان یک نهاد عمومی و خدمت رسان فعال در مقابله با بحران‌ها، در امر مهم تزریق واکسن نیز طرح تزریق بیش از ۳۰۰ هزار دوز واکسن را در دستور کار قرار داده است.

در همین راستا شهرداری تهران با همراهی نهادهای اجرایی دخیل در امر واکسیناسیون و بسیج عمومی تمامی امکانات و نیروها در ۲۲۰ مسجد منتخب شهر تهران و همچنین ایستگاه های سیار در قالب اتوبوس، ون و پایگاه های واکسیناسیون در ایستگاه های مترو، با تسهیل حضور واکسیناتورها در مکان های عمومی و ایجاد دسترسی سریعتر برای شهروندان، در امر واکسیناسیون عمومی شهروندان حضور فعال دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط