1400/09/10-11:23

حمایت مدیریت شهری از استارت آپ ها و ایده پردازان نواندیش

حمایت مدیریت شهری از استارت آپ ها و ایده پردازان نواندیش

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه۱۶؛ در دیدار با جمعی از پژوهشگران و نوآوران در عرصه دانش و مسئولان شرکت‌های دانش بنیان اظهار داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری (مدّظله‌العالی) علم؛ سرمایه‌ای جوشان و تمام نشدنی است و در ارتقای هویت ملی و منطقه نقش اساسی دارد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ شهردار منطقه در دیدار با دکتر رحمانی دانشمند حوزه استارت آپ و جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی و فعالان شرکت‌های استارت‌آپی در راستای حمایت از شرکت‌های داخلی و ظرفیت‌های ذهنی گفت: این شرکت با ۱۸۰ زیرمجموعه در سطح کشور و حضور بیش از ۱۰۰ جوان نخبه که ساکن منطقه هستند در نازی آباد فعالیت می‌کنند و برنامه ریزی برای محلات لازم‌التوجه مثل باغ آذری و ساماندهی باراندازها و باربری‌ها با اشغال فضای ۱۸۰ هزار مترمربعی در منطقه را در اولویت قرار داده‌اند.

شهردار منطقه حمایت از استارت‌آپ‌های فعال در حوزه مدیریت شهری و ایجاد کسب و کارهای جدید را از اولویت‌های منطقه عنوان کرد.

دکتر رحمانی استاد دانشگاه در حوزه استارت آپ با اشاره به این‌که استارت آپ ها، معمولا حول ایده های نوآورانه و خلاقانه بنا می شوند، اظهار داشت: نوآوری در استارت‌آپ‌ها، به شکل نوآوری در بازار یا نوآوری در محصولات و خدمات خود را نشان می دهد، استارت‌آپ‌ها اهمیت نمادین در فضای اقتصادی دارند.

امیر مصدق از نخبگان و استعدادهای برتر علمی و فعالان شرکت های استارت آپی نیز در این باره گفت: یکی از نکات برجسته استارت‌آپ ها، وجود تیم هایی است که در راستای یک هدف مشترک گام برمی‌دارند.

مصطفی مصدق دیگر نخبه و استعداد برتر علمی از فعالان شرکت های استارت آپی نیز خاطرنشان کرد: در این عرصه طرح های موفقی نیز داشته ایم از قبیل کاپیتان کار، داروخانه آنلاین و... و بخش بزرگی از استارت‌آپ ها مبتنی بر فن‌آوری های نوین شکل گرفته‌اند و همین امر باعث شده است که مصرف انرژی به میزان بالایی کاهش یابد.

دلیری مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ نیز در این باره اظهار داشت: امروزه ارائه خدمات الکترونیکی با کیفیت مورد انتظار شهروندان است که مدیران شهری باید برنامه ریزی و سیاست‌های توسعه را بر این اساس تنظیم کنند. برای جلب مشارکت مردم در فرآیندهای شهری، بخش خصوصی می‌تواند پل ارتباطی بین شهرداری و مردم باشد. امیدواریم با حضور این عزیزان و ترغیب شرکت های دیگر به حضور و فعالیت در منطقه، گام های بزرگ و موثری در راستای خدمت به شهروندان و توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی منطقه برداشته شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط