1400/09/11-14:41
شهردار منطقه ۱۵ در نشست با نخبگان محله رضویه مطرح کرد:

رفع نیازهای محلی با مشارکت مردم و جوانان

رفع نیازهای محلی با مشارکت مردم و جوانان

سیدمهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵ در نشست با نخبگان محله رضویه از اجرای طرح های جهادی با مشارکت بسیج در محلات خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ شهردار منطقه پس از استماع مسائل و مشکلات محله رضویه توسط نخبگان و اعضای شورایاری محله گفت: اغلب مشکلاتی که مطرح شد ریشه‌دار است و تلاش می‌کنیم تا مشکلات را طبق برنامه زمانبندی حل کنیم.

وی در ادامه با اشاره به دستورالعمل شهرداری تهران مبنی بر مسجد محوری و محله محوری افزود: تلاش ما براین است که برنامه‌ ها را در حد توان و با بهره گیری حداکثری از ظرفیتهای مشارکت مردمی انجام دهیم.

صباغ در ادامه بر برگزاری جلسات مستمر ناحیه با نخبگان، تاثیر گذاران و دلسوزان محلی نظیر افرادی که بزرگ شده محله هستند ولی لزوما ساکن محله نیستند و دلشان می‌خواهد برای محله خود کاری انجام دهند، تاکید کرد.

بر پایه این گزارش، در ابتدای نشست نخبگان و اعضای شورایاری محله رضویه به بیان برخی مسائل و نیازهای محله نظیر نظارت بر میوه و تره بار، مشکلات مربوط به گرمخانه خاوران و معتادان، تکمیل تملک خیابان شهید اعرابی، گره ترافیکی خیابان اسکندرلو، مشکل مربوط به کانال فاضلاب در خیابان طالقانی، ضایعات فروشی های محل و ساماندهی مشاغل آلاینده محیط زیست، افزایش اماکن ورزشی، تامین امکانات رفاهی در گلزار شهدای گمنام بوستان کوهسار و... اشاره کردند و شهردار منطقه ضمن بررسی موضوعات مطروحه، دستور رسیدگی صادر کرد.

شایان ذکر است، در پایان این جلسه شهردار منطقه به همراه نخبگان و شورایاران محله رضویه از ورزشگاه ها و سرای محله رضویه بازدید کرده و با حضور در گلزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط