1400/09/12-16:50

تداوم طرح "زمستان گرم" در منطقه ۱۸ تهران

تداوم طرح "زمستان گرم" در منطقه ۱۸ تهران

با توجه به لزوم بررسی شرایط مددسراها و تداوم طرح «زمستان گرم» در راستای حمایت از افراد بی خانمان بویژه در شب های سرد سال امشب نیز اکیپ های معاونت اجتماعی منطقه ۱۸ در حال گشت زنی و شناسایی و جمع آوری افراد نیازمند هستند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۸، با توجه به کاهش دما، بارش نزولات جوی و لزوم بررسی شرایط و رسیدگی بیش از پیش به وضعیت مددسراهای منطقه ۱۸، عوامل اجرایی طرح زمستان گرم در تمامی نواحی ضمن گشت زنی در سطح منطقه از شرایط رفاهی مددجویان و نوع خدمت رسانی به آنان و نیز امکانات و تجهیزات مددسرا بازدید کردند.

امیر محمدی؛ سرپرست معاونت اجتماعی منطقه ۱۸ در همین راستا گفت: با هدف شناسایی افراد بی خانمان و منطبق با طرح "زمستان گرم"، از شهروندان درخواست کرده ایم که هر زمان و مکانی که فردی بی خانمان را مشاهده کردند، از طریق سامانه های خدمات شهری همچون ۱۳۷ این موضوع را به ما اطلاع داده تا نسبت به انتقال ایشان به گرمخانه ها و مطلوب سازی فضای شهر اقدامات لازم صورت پذیرد.

شایان ذکر است که به دستور شهردار منطقه۱۸، ارتقای سطح ارائه خدمات به مددجویان و بهبود شرایط مددسرا در راستای تحقق اهداف سازمانی و تعالی شهری، در دست انجام و اقدام توسط معاونین و شهرداران نواحی منطقه قرار گرفته است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط