1400/09/15-14:54
رنجبریان شهردار منطقه۶:

جامعه پوینده و بالنده نیازمند مشارکت همه اقشار جامعه بویژه معلولین است

جامعه پوینده و بالنده نیازمند مشارکت همه اقشار جامعه بویژه معلولین است

به مناسبت هفته گرامیداشت معلولان طی نشستی که به همت معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی برگزار شد، مسعود رنجبریان شهردار منطقه۶ با همکاران توان یاب در منطقه دیدار و در جريان مشکلات و خواسته های آنان قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، مسعود رنجبریان در این نشست، حضور و فعالیت کارکنان معلول شهرداری همگام با سایر کارکنان را شایسته قدردانی دانست و گفت: این روز بهانه خوبی برای تقدیر از زحمات این قشر به خصوص پرسنل توان یاب است که در هر واحد و قسمت با تلاش و پشتکار وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند.

شهردار منطقه ۶ ادامه داد: حضور شما عزیزان در این مجموعه و تلاش برای خدمت رسانی به شهروندان همگام با سایر کارکنان با وجود محدودیت های جسمانی شایسته قدردانی است.

این مقام مسئول اظهار داشت: جامعه پوینده و بالنده نیازمند مشارکت همه اقشار جامعه بویژه معلولین است و حمایت از جامعه معلولان نیازمند مشارکت همگانی است. افراد معلول شاغل در شهرداری بسیار توانمند و لایق هستند و با وجود نقص در برخی توانائی های خود بسیاری از استعدادهای دیگر آنها رشد داشته و با هوشیاری و پشتکار همگام با سایر همکاران فعالیت می کنند.

رنجبریان با تقدیر از خدمات کارکنان معلول شاغل در شهرداری تهران افزود: با تمام مشکلاتی که این عزیزان هر روزه با آنها درگیر هستند، تمام تلاش خود را برای ارائه خدمت به شهروندان بکار می گیرند و هیچ کم کاستی در انجام وظایفشان وجود ندارد که این ستودنی است.

در ادامه این نشست همکاران توان یاب ضمن معرفی، دغدغه هاو مشکلات خود را با شهردار قلب پایتخت در میان گذاشتند و رنجبریان دستورات لازم را جهت تأمین رفاه آنان صادر کرد.

گفتنی است: تعداد۱۷ نفر توان یاب آقا و ۳ نفر توان یاب خانم در شهرداری منطقه۶ اشتغال دارند.

در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر از معلولان شاغل در مجموعه شهرداری منطقه۶ تجلیل شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط