1400/09/21-10:58
در جلسه کمیته ایمنی شهرداری منطقه ۲۲ تأکید شد؛

دستورالعمل های ایمنی به درستی و طبق فرآیند قانونی باید اجرا شود

دستورالعمل های ایمنی به درستی و طبق فرآیند قانونی باید اجرا شود

شهردار منطقه ۲۲ از اعلام همکاری و تعامل با سازمان آتش‌نشانی برای پیشگیری از بحران و حفظ ایمنی در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، جلسه کمیته ایمنی منطقه ۲۲ با حضور وحید رضا محمدی، نمایندگان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، معاونان و مدیران اجرایی شهرداری منطقه و شهرداران نواحی در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه ۲۲ برگزار شد.

در این جلسه، وحید رضا محمدی با یادآوری این نکته که منطقه ۲۲ از حساس‌ ترین و مهم‌ترین مناطق شهری تهران است، گفت: با توجه به اینکه این منطقه از نظر ساخت و ساز جایگاه ویژه ای در بین مناطق ۲۲ گانه دارد موضوع رعایت دستورالعمل های ایمنی را بسیار متفاوت میکند و توجه همه‌ جانبه را برای حفظ ایمنی و پیشگیری از بحران نیازمند است و به همین دلیل شهرداری منطقه ۲۲ و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، باید برای رسیدن به شهری ایمن برای شهروندان، از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

شهردار منطقه ۲۲ با تاکید بر اینکه تمامی حوزه ها تخصصی باید در زمینه ایمن سازی وظیفه خود را بدرستی انجام دهند گفت: اگر دستورالعمل های ایمنی به درستی و طبق قانون اجرا شود، شاهد حوادث های کمتری در حوزه های ساختمانی و... خواهیم بود.

محمدی بر اجرای درست و قاطع رای های ماده صد در زمینه ایمنی تاکید کرد و افزود: استاندارهای ایمنی باید کاملا در حوزه شهرسازی رعایت شود، ما در موضوع ایمنی اغماض نمی کنیم.

در ادامه علی بخشی معاون خدمات شهری منطقه ۲۲ از تلاش‌های مجدانه سازمان آتش‌نشانی برای پیشگیری از بحران در منطقه‌ای که قطب گردشگری پایتخت به شمار می‌رود، بیان کرد: ایمنی از اولویت‌های اصلی ما در شهرداری منطقه ۲۲ است و همکاران من در معاونت خدمات شهری و شهرداری نواحی شش گانه از‌ آمادگی همه‌جانبه برای تعامل با سازمان آتش‌نشانی در این زمینه برخوردارند.

گفتنی است در این جلسه شهرداران نواحی گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه ایمن سازی و رفع خطر ارائه نمودند.

در این جلسه ایمنی موضوعاتی همچون، وضعیت گودهای پرخطر، داربست ها، عرصه های جنگلی، جرثقیل ها، چاه های فاضلاب و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط