1400/09/24-12:08
تشکری هاشمی:

افتتاح پایانه شرق؛ مهمترین اولویت بخش شرقی پایتخت است

افتتاح پایانه شرق؛ مهمترین اولویت بخش شرقی پایتخت است

به منظور بررسی موضوعات اجرایی و پروژه های کلان منطقه۱۳، جلسه ای با حضور مهندس تشکری هاشمی عضو و رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، دکتر باقری مدیرکل بازرسی مجلس شورای اسلامی، شهردار و معاونین اجرایی منطقه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، مهندس تشکری‌هاشمی در این جلسه ضمن تقدیر از نگاه مدیریت شهری منطقه در خدمات رسانی به شهروندان، در سخنانی از منطقه۱۳ بعنوان مساعدترین منطقه پایتخت برای توسعه دوچرخه سواری و پیاده روی شهر تهران یاد کرد و افزود: با توجه به موقعیت خاص این منطقه اکثر معابر دارای شیب صفر است که موقعیت مناسبی را برای توسعه فضاهای عمومی امن و مطبوع برای شهروندان فراهم می کند. 

او در ادامه بر لزوم آزادسازی اراضی دوشان تپه به‌نفع شهروندان منطقه تاکید کرد و افزود: چنانچه دسترسی خیابان پنجم نیروی هوایی به دماوند انجام شود؛ اثربخشی خوبی در جهت تسهیل دسترسی ها و رفع ترافیک منطقه ایجاد می کند که امیدواریم با توافقات صورت گرفته بزودی شاهد رفع مشکلات شهروندان در این حوزه باشیم.

تشکری‌هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح پایانه شرق به عنوان مهمترین اولویت بخش شرقی پایتخت یاد کرد وافزود: افتتاح این پایانه چیزی جز همت جمعی نمی خواهد. از نظر مسائل ترافیکی، نظم و انضباط شهری، خدمات بهینه به مردم و... بهترین اقدام افتتاح این پایانه است و موانع موجود با تقویت ناوگان اتوبوسرانی و اضافه شدن یک مسیر دو کیلومتری به خط ۲ مترو برطرف می گردد. 

امکان سنجی تبدیل خیابان دهقان به پیاده راه، احداث بازارچه های محلی ویژه افراد دارای معلولیت محلات زنان سرپرست خانوار، بهره گیری از ظرفیت های سرمایه گذاران در پروژه های مشارکتی و... از جمله دیگر دیدگاه های مهندس تشکری‌هاشمی در این نشست بود.

گفتنی‌است در ابتدای این نشست دکتر محمدهادی علی‌احمدی شهردار منطقه۱۳ ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه های مختلف شهری، از آزادسازی اراضی دوشان تپه، پایانه شرق، پروژه Mrf، املاک معارض خیابان پیروزی، پروژه های مرتبط با قطب گردشگری و... به عنوان مهمترین مسائل این منطقه نام برد و ابراز امیدواری کرد با تعاملات صورت گرفته و پیگیری این مسائل در شورای اسلامی شهر تهران در جهت ارائه خدمات مطلوب تر و کسب رضایتمندی شهروندان گام برداریم.

دیدار عضو شورای شهر با خانواده شهید مدافع سلامت منطقه۱۳

 دکتر محمدهادی علی‌احمدی شهردار منطقه ۱۳ به همراه مهندس تشکری‌هاشمی عضو و رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران و دکتر باقری مدیرکل بازرسی مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل مرحومه فرحناز چاووشی، پرستار بیمارستان شهید رجایی ساکن در محله نیروی هوایی، یاد و خاطره این شهیده مدافع سلامت را گرامی داشت. 

مهندس تشکری‌هاشمی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت در سخنانی به فرهنگ خاص شهدای سلامت اشاره و تصریح کرد: تلاش شبانه روزی شهدای سلامت بر هیچ کس پوشیده نیست، آنها خود را در شرایط خطرناک کرونایی وقف خدمت به بیماران کردند تا اینکه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

تداوم نهضت دیدارهای مردمی با محوریت مساجد در منطقه۱۳

مهندس تشکری‌هاشمی عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار منطقه۱۳ و دکتر باقری مدیرکل بازرسی مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد صاحب الزمان(عج) ناحیه سه پاسخگوی شهروندان بود و مشکلات و درخواست های شهروندان را مورد بررسی قرار داد.

در این دیدار مردمی که با حضور جمعی از مسئولان شهری و با هدف پاسخگویی به مطالبات شهروندان انجام شد، به درخواست های شهروندان در زمینه های اجتماعی و فرهنگی، شهرسازی، عمرانی و ترافیکی رسیدگی شد.

عضو شورای شهر تهران در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان(عج) گفت: ما خادم مردم هستیم و هدف ما خدمت به مردم است و باید مسائل مردمی حل شود. 

او اضافه کرد: باید توجه داشت دستیابی به شهری ایده آل نیازمند مشارکت همه مردم و همکاری تمامی سازمانهای مرتبط می باشد و کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در اجرای منویات مقام معظم رهبری و به منظور فراهم آوردن فضای مطبوع به ویژه در ترافیک شهری، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

در ادامه شهردار منطقه ۱۳ نیز در خصوص تداوم دیدارهای مردمی در مساجد  گفت: طی مدت زمان حضورم در این منطقه، دیدار با شهروندان در مساجد برای رسیدگی به مطالبات و بازشدن گره مشکلات مردم، به صورت هفتگی انجام شده است و این نهضت تداوم خواهد داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط