1400/09/24-16:31
شهردار منطقه ۱۵ در نشست با نخبگان محله شهید بروجردی تاکید کرد؛

پیگیری فرایند صدور اسناد مالکیت شهرک شهید بروجردی

پیگیری فرایند صدور اسناد مالکیت شهرک شهید بروجردی

شهردار منطقه ۱۵ د‌ر نشست با نخبگان محله شهیدبروجردی با اشاره به اینکه فرایندی برای صدور پایان کار و سند مالکیت املاک شهرک شهید بروجردی در حال طراحی است، اظهار امیدواری کرد این اسناد به زودی برای فاز دو، سه و چهار این شهرک صادر شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سیدمهدی صباغ پس از استماع مسائل و مشکلات محله شهیدبروجردی توسط نخبگان، فعالان و معتمدان محلی، مدیرمحله و دبیر شورایاری؛ ضمن تشکر از نکته نظرات آنان گفت: پی گیر تسهیل در فرایند صدور پایان کار و سند مالکیت در شهرک شهید بروجردی و تعیین تکلیف تجاری های آن هستیم و موضوع اخذ تاییدیه های آتش نشانی و استاندارد نیز از طریق مالکان اصلی شهرک در حال انجام است.

او در ادامه با تاکید بر بهره گیری از ظرفیتهای محلی، بر استمرار جلسات شهردار ناحیه، شورایاری و سرای محله با تمامی نخبگان و معتمدان محلی تاکید کرد.

شهردار منطقه در ادامه به جلسات متعددی که با نیروی انتظامی، سرکلانتری، بهزیستی و پلیس مواد مخدر جهت پیگیری جمع آوری معتادین و همچنین فرآیند بازگشت آنها به جامعه برگزار شده اشاره کرد و یادآور شد: شهردار تهران به دنبال حل ریشه ای این معضل است و براین اساس تلاش ما پی گیری فرایند بازگشت آنان به جامعه در کنار اقدامات درمانی است و معتمدین و ساکنان تاثیرگذار محله نیز در این برنامه می توانند همراه مدیریت شهری باشند‌.

صباغ در ادامه با اشاره به اینکه تصمیم گیری ما با مردم است و نه برای مردم؛ برمواردی نظیر بهره گیری از ظرفیت بوستان های محله و امکانات ورزشی، فرهنگی و خدماتی شهرداری و ارتباط با مسجد تاکید کرد.

این گزارش حاکی است؛ نخبگان، فعالان و معتمدان محلی، مدیرمحله و دبیر شورایاری محله شهید بروجردی در این نشست به بیان برخی مسائل و مشکلات نظیر برنامه ریزی فعالیتهای فرهنگی و ورزشی در بوستانها، زیباسازی نمای ساختمانهای شهرک با بهره گیری از ظرفیت هنرمندان، برنامه ریزی برای احیای ظرفیت فرهنگی و مذهبی محله و... اشاره کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط