1400/09/27-12:59
شریفی در نشست صمیمانه با شهرداران ادوار منطقه ۵:

بهره مندی از تجارب گذشتگان، سیاست مدیریت جدید شهری است

بهره مندی از تجارب گذشتگان، سیاست مدیریت جدید شهری است

روز پنج شنبه(۲۵ آذر)، نشست صمیمانه شهرداران ادوار منطقه ۵ به میزبانی احسان شریفی شهردار منطقه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۵، مجيد غفوری روزبهاني(۱۳۸۴-۱۳۸۲)، اسد فاضل(۱۳۸۶-۱۳۸۴)، علي تركاشوند(۱۳۸۸-۱۳۸۶)، سعید طلوعی(۱۳۹۲-۱۳۸۸)، محسن اسدی (۱۳۹۷-۱۳۹۴) و فریدون حیدری(۱۳۹۹-۱۳۹۸) از شهرداران ادوار منطقه ۵ روز پنجشنبه در نشستی صمیمانه مهمان احسان شریفی شهردار فعلی منطقه بودند.

این نشست که با هدف انتقال تجربه شهرداران ادوار به شهردار فعلی برگزار شد، در آن هر یک از حاضران به بیان خاطرات و نکات مثبت و منفی دوره خدمت خود پرداختند. تاکید بر حس دوستی و رعایت ادب و اخلاق حرفه ای نیز از مواردی بود که تمامی شهرداران ادوار بر آن تاکید داشتند.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با اشاره به این نشست صمیمانه اظهار داشت: این دیدار دوستانه فرصت مغتنمی بود تا در شهرداری منطقه ۵، میزبان شهرداران دو دهه گذشته منطقه باشم. افرادی که خدمات ارزشمندی را به این منطقه ارائه کردند و توسعه یافتگی منطقه ۵ مرهون تلاش شبانه روزی آنهاست.

او با بیان اینکه در جمع بسیار گرم، پرانرژی و صادقی حضور داشتم، تاکید کرد: بهره مندی از تجارب گذشتگان، شنیدن صحبت های افرادی که در این منطقه زحمت کشیده اند، علاوه بر اینکه یکی از کمترین شئون قدردانی است، از سیاست های شهرداری تهران در مدیریت جدید نیز به شمار می رود.

شریفی در پایان اذعان داشت: روح نشاط و خدمت گذاری همچنان در همه عزیزان زنده است و امیدواریم که بتوان از این انرژی و تجارب در فرصت های بعدی نیز بهره برد.

در ادامه هریک از شهرداران ادوار، ضمن یادداشت چند خط یادگاری در لوح یادبود، تابلوی یادبود منطقه را نیز امضا کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط