1400/09/28-13:57
مهدی چمران با اشاره به ضرورت اصلاح بودجه 1401 دولت:

بودجه اصلاح نشود مسئولان هیچ انتظاری از تهران سال آینده نداشته باشند

بودجه اصلاح نشود مسئولان هیچ انتظاری از تهران سال آینده نداشته باشند

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر بودجه سال 1401 دولت در مجلس شورای اسلامی به ویژه در خصوص سهم شهرداری ها و حوزه حمل و نقل اصلاح نشود، باید در انتظار فاجعه به ویژه در پایتخت باشیم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران در سی و دومین جلسه شورا گفت: از همه عزیزان و اعضای شورا می خواهیم با ارتباطات نزدیکی که با نمایندگان مجلس دارند و یا به صورت حضوری  اصلاح موارد بودجه دولت در خصوص شهرداری و حمل و نقل عمومی در سال 1401 را خواستار باشند. چرا که در غیر اینصورت باید در انتظار فاجعه باشیم.

چمران با بیان اینکه اگر بودجه دولت در این موارد اصلاح نشود مسئولان هیچ انتظاری از تهران سال آینده نداشته باشند، تاکید کرد: اینکه از اعتبارات پیش بینی شده سال 1400 در بودجه سال 1401 کاسته شود بسیار زجر آور و درد آور است و این خبر بدی برای مردم خوب ما است.

وی افزود: امیدواریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این مسئله به خوبی رسیدگی کنند و نقش خود را به خوبی ایفا کنند چرا که انتظار مردم و همه کسانی که مدام در خصوص آلودگی هوا و ترافیک صحبت می کنند این است که سهم حمل و نقل عمومی در بودجه دولت در نظر گرفته شود چرا که در غیر اینصورت این حوزه قطعا و یقینا آسیب خواهد دید.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: از دولت محترم و مجلس شورای اسلامی و به ویژه شخص آقای قالیباف که این مسائل را خود به خوبی لمس کردند این درخواست و انتظار را داریم که تقاضای به حق مردم تهران را به خوبی برآورده کنند، چرا که استنشاق هوای پاک از ضروریات است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط