1400/09/29-19:05

با افزودن پنج دستگاه اتوبوس جدید، ناوگان اتوبوسرانی منطقه۲۱ نوسازی شد

با افزودن پنج دستگاه اتوبوس جدید، ناوگان اتوبوسرانی منطقه۲۱ نوسازی شد

با پیگیری‌های مدیریت ارشد شهری منطقه۲۱، پنج دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی ورودی غربی پایتخت افزوده شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، محمدرضا سالمی معاون حمل‌ونقل و ترافیک این منطقه با بیان خبر فوق گفت: باعنايت به تلاش‌ها و پیگیری های شهردار منطقه با شركت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه درخصوص واگذاری اتوبوس های جدید به‌منظور توسعه و ارتقای سطح كيفی هرچه بيشتر زيرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی؛ پنج دستگاه به منطقه اختصاص یافت.

وی در ادامه افزود: در ارتباط با بكارگيری پنج دستگاه اتوبوس نو تحويلی از سامانه پنج شركت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه درخطوط حمل‌ونقل عمومی منطقه۲۱، این اتوبوس ها در مسیر پايانه شهرک استقلال-پايانه میدان آزادی(خط ۲۵۵) به مدت یک ماه است که مشغول به كار شده اند.

سالمی همچنین تاکید کرد: پس از رفع مشكلات و با هدف خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان منطقه۲۱، مابقی اتوبوس‌ها نیز براساس نيازها و اولویت های هر محله نیز در دستورکار قرار خواهد گرفت.

معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه۲۱ یادآور شد: از بین نه خط اتوبوسرانی منطقه۲۱، تاکنون یکی از این خطوط با اتوبوس های جدید تخصیص داده شده نوسازی شده و مقرر گردیده سایر خطوط نیز پس از انجام بررسی های لازم مورد نوسازی و بهسازی واقع شوند.

شايان ذكر است؛ اتوبوس‌های جديد علاوه بر استاندارد آلايندگی يورو چهار، فيلتر جاذب آلايندگی، مجهز به رمپ ويلچر نیز می‌باشد كه می‌تواند سوار و پياده شدن معلولان و جانبازان را تسهيل كند. از جمله ويژگی‌های ديگر این اتوبوس‌ها اين است كه تا درب‌های اتوبوس بسته نشود، سيستم كنترلی اجازه حركت به اتوبوس نمی‌دهد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط